در چهارمین کنگره سرداران 3 هزار و500 شهید منطقه 16 از حماسه 9 دی و بزرگداشت این روز یادآوری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در چهارمین کنگره سرداران 3 هزار و500 شهید منطقه 16به مناسبت سالروز حماسه بصیرت نه دی به میزبانی ناحیه بسیج شهید رجایی برگزار گردید؛ در این کنگره سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی الرضا گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ما قبل از انقلاب تا به امروز حوادث زیادی را دیده است که آنها را ملت ما در این تاریخ ثبت کرده است که در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر است .
 
وی با اشاره به حماسه نه دی اظهار داشت: همانطور که پیروزی انقلاب ما از عاشورای امام حسین (ع) بوده، حادثه نه دی نیز از قیام امام حسین(ع) نشأت گرفته است.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله همچین عنوان کرد: حماسه نه دی حماسه بی‌نظیر تاریخ اسلامی ماست که اگر مطالعه عمیق به این حماسه داشته باشیم بیشتر پی می‌بریم که چه عظمتی را خدا به ما برگردانده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: حرکت مردمی نه دی ، حرکت 22 بهمن انقلاب اسلامی را به یاد می‌آورد حرکتی که دشمنانمان را ناامید کرد.
 
سردار کاظمینی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: امیدهای دشمن برای فتنه 88 زیادتر از گذشته شده بود.
 
در ادامه این کنگره از خانواده‌هایی که یک فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده بودند تجلیل شد، همچنین در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله مداحی، گروه تواشیح و غیره برگزار شد.
 
گفتنی است، این کنگره با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و فرمانده سپاه محمد رسول الله و مسئولین شهرداری منطقه 16 به میزبانی ناحیه بسیج شهید رجایی هشتم دی ماه از ساعت 14 تا17 در مجتمع شریعتی برگزار گردید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: 9 دی ، بزرگداشت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار