نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ملت همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری ایران در مسیر رهنمود های مقام معظم رهبری گام برداشته اند وحماسه "9دی " نشان داد که همه اقشار جامعه تابع ایشان هستند و اصل نظام جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است.

محجوب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در سالروز 9دی گفت:امام خمینی (ره) با ابزار مردم محوری وپیروی از رهنمود های جد بزرگوار خود امام حسین (ع) در مسیری ارزشی در جبهه مبارزه با رژیم ستم شاهی و در راستای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نظام جمهوری اسلامی را بر پایه مردم سالاری واقعی برای ملت ایران به ارمغان آورد .

وی با اشاره به فعالیت های دشمن در جهت تغییر حکومت اسلامی در ایران تصریح کرد :دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تولد انقلاب اسلامی باهر ابزار و امکاناتی به منظور تغییر حکومت اسلامی ایران ونفوذ استمعاری خود در کشورمان حوادث مهم و تلخی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز 9دی اضافه کرد :از جمله این اتفاقات می توان به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد که ملت ایران در این زمان با وجود سختی ها و دشواری های فراوان در زمینه های مختلف آثار ارزشمند زیادی را کشف و بدست آوردند .

محجوب در خاتمه اظهارداشت :ملت ایران در دورانهای مختلف همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری در مسیر رهنمود های مقام معظم رهبری گام برداشته اند و "9دی " هم در این چارچوب قرار دارد و نشان داد همه اقشار جامعه تابع ایشان هستند و اصل نظام جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است./س


برچسب ها: حماسه ، نهم دی ، ولایت فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.