"شیخ نبیل قاووق" رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان انفجارها و تروهای لبنان را عاملی برای وحدت و تفاهم دانست و نه برای برخورد و نزاع با دیگری.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار:"شیخ نبیل قاووق" رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در سخنالنی انفجارها و تروهای لبنان را عاملی برای وحدت و تفاهم دانست و نه برای برخورد و نزاع با دیگری.

وی در ادامه گفت:این حوادث یک فرضیه ملی را بر ما وجاب می کند تا لبنان را از گرفتار شدن در فتنه در امان بداریم و نباید به قاتلان کمک کنیم تا آتش فتنه در این کشور شعله ور کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت:گروه 14 مارس از طریق تحریک و اتهامات واهی در حال انجام دادن این کار است و بعد از چند دقیق از رخ دادن انفجار بیروت مستقیما حزب الله را مسئول این کار می داند و منتظر هیچگونه تحقیق و اطلاعاتی نشدند و این امر بر این نکته اشاره دارد که این افراد امین این ملت و سرزمین نیستند، بلکه  سیاستهای آنان خطر و تهدیدی برای امنیت و ثبات و وحدت ملی است.

وی در ادامه گفت:این افراد امروز نقاب دروغین اعتدال را از چهره کنار زدند و در تحریک علیه حزب الله به نقطه اوج خود رسیده اند تا بدین شکل از خونهای ریخته شده برای کسب منافع خود سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاووق ، حزب ، الله ، شورا ، لبنان ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار