دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای، 9‌دی را سند ماندگار بیعت دوباره با مقام معظم رهبری اعلام کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، در این بیانیه آمده است: حماسه 9‌دی، اوج ولایتمداری و غیرتمندی ملت ایران و سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری و ولایت‌فقیه و تبلور آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.این بیانیه می‌افزاید: حماسه 9‌دی، دلدادگی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارز‌ش‌های اسلامی را به نمایش گذاشته است. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را و روح حسین‌بن‌علی(ع) را می‌بیند. این کارها، کارهایی نیست که به اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست. این دست قدرت الهی است...

در ادامه این بیانیه آمده است: و اکنون با گذشت چند سال از آن حماسه بی‌نظیر، اگرچه آگاهی و بصیرت اجتماعی مردم، ارکان فتنه را متزلزل کرده است و قدرت نظام اسلامی را در جهان اثبات کرده، اما آنچه هنوز به عنوان دغدغه باقی مانده است، وجود سرپل‌های دشمن و دسیسه‌چینی‌های آینده آن‌هاست که نباید مورد غفلت مردم و خواص جامعه قرار بگیرد.

مدیران، اساتید، اعضای هیئت‌علمی، دانش‌پژوهان، پژوهشگران، مبلغان و پرسنل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در سالگرد این حماسه تاریخی با دعوت از اساتید و فضلا و عموم فرهیختگان، دانش‌پژوهان حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش نهم دی ماه اعلام می‌دارند؛ تا تحقق کامل آرمان‌های امام راحل(ره) و تثبیت ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی و عمل به وصایای شهدای بزرگوار این سرزمین، چون گذشته در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ثابت‌قدم ایستاده و پیوسته گوش به فرمان و لبیک‌گوی اوامر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا...العظمی خامنه‌ای بوده و آماده حضور به‌هنگام در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخی‌ساز و افتخارآمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.


برچسب ها: سند ، ماندگار ، بیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.