مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: حماسه 9 دی نمادی از زمان شناسی مردم در طول سه دهه انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام حسین رحیمی در جمع بسیجیان پایگاه شهید عابدی در مسجد محمد ابن عبدالله(ص)، افزود: حماسه ماندگار 9 دی کاری نبود که با اراده انسانی انجام‌پذیر باشد بلکه دست قدرت خدای متعال، روح ولایت و روح حسین ابن علی(ع) در لحظه لحظه این حماسه ماندگار دیده می‌شد.

وی عنوان کرد: این ماندگاری در گرو گره خوردن به عمق آگاهی و باور مردم است که باید تلاش کنیم حرف اصلی ملت یعنی حرکت در سایه دین تبیین شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با واکاوی فتنه 88 ، اظهار داشت: درست است که 13 میلیون رای پشت سر نامزدهای انتخاباتی سال 88 بود و آنها خواهان تغییر وضعیت موجود بودند اما هواداران آنان خیلی زود از رفتارهای غیر قانونی نامزدهای انتخاباتی فاصله گرفتند و به روشنگری‌های مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند.

رحیمی در ادامه به طراحی فتنه در اتاق فکر‌های خارج از کشور اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن با استفاده از مهره‌های فریب‌خورده طرح پیچیده‌ای را تا تسخیر ایران دنبال می‌کرد.

وی به دلایل بازخوانی‌های مکرر این فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه 88 برنامه پیچیده دشمنان و ماحصل 10 تا 15 سال برنامه‌ریزی و الگوی نسبتا جامعی از چگونگی ترکیب آخرین ایدها و شیوه‌های دشمن برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: مواضع مخالفان جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که جریان مخالف همچنان از آموزه‌ها، برنامه‌ها و شیوه‌های فتنه 88 درصدد اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران و از هر فرصتی برای زنده کردن فتنه استفاده می‌کنند و حتی رفع حصر سران فتنه را تبدیل به مطالبه‌ای در بین افکار عمومی کشور دارند که در واقع به دنبال تطهیر سران فتنه و عادی سازی وجهه آنان هستنند./س

برچسب ها: حماسه ، دهه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.