چزاره پراندلی سر مربی تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: ما بهترین نیستیم ولی توانایی پیروزی در جام جهانی را داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز، چزاره پراندلی سر مربی تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: در حال حاضر حدود شش ماه به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده و به عنوان سر مربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با احساس مسئولیت بسیار بالا کار خود را دنبال می‌کنم و معتقدم که در ایتالیا شصت میلیون نفر سر مربی تیم ملی هستند. اگر در تصمیم گیری‌هایم اشتباه کنم، با من برخورد شدیدی می‌‌کنند و اگر پیروز شوم، مرا به اوج می‌رسانند. من هیچ مشکلی ندارم و با شرایط حاضر خیلی خوب کنار آمده‌ام و هر چقدر که تحت فشار باشم، بازهم فرقی نخواهد کرد.

ما در گروه بسیار سختی قرار داریم و در شرایط فعلی کمترین هدف ما این است که از گروه خود صعود کنیم و در بهترین موقعیت قرار گرفته و جزو تیم‌های ابتدایی در گروه خود باشیم.

به طور حتم بازی دو تیم ایتالیا و انگلستان برای ما بسیار جذاب خواهد بود و این چیزی است که همه آن را تایید می‌کنند. هرچند که چند ماه تا شروع جام جهانی باقی مانده ولی واقعیت این است که برای ما جام جهانی از مدت‌های قبل آغاز شده است. زیرا این ماه‌های قبل از شروع رقابت‌های برزیل برای همه تیم‌ها نقش بسیار اساسی را در بحث آمادگی و رسیدن به اوج این خواهند کرد، ما هم تلاش می‌کنیم تا از این وضع به ایده آل ترین شکل ممکن استفاده کنیم.
 
من فکر می‌کنم برای این دوره از رقابت‌های جام جهانی تیم‌های برزیل- آرژانتین- آلمان و اسپانیا از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخور دارند. پشت سر ایتالیا مدعیان بزرگی حضور دارند که خیلی قوی‌تر و توانمند تر از ما پیش می‌روند. ما هم جزو تیم‌هایی هستیم که قصد پیروزی و کسب قهرمانی در جام جهانی را داریم ولی هنوز بهترین نیستیم و باید برای بهترین شدن با توان و قدرت هرچه تمام تر پیش رویم.

وی ادامه داد: من تلاش خواهم کرد تا از بهترین بازیکنان حاضر در فوتبال ایتالیا برای حضور در جام جهانی استفاده کنم. به طور حتم استفاده از پنج الی شش بازیکن جوان در اولویت برنامه‌های ما قرار داشته و من مطالعات خود را در سطحی وسیع در این خصوص مدت‌هاست که آغاز کرده‌ام. این به معنای نادیده گرفتن بازیکنانی که در سنین بالای 30 سال هستند، نیست زیرا در حال حاضر فوتبالیست‌هایی چون لوکا تونی – دی ناتاسه و کاسانو از تجربه بسیار بالایی برخوردارند و این تجربیات خیلی خوب به کار آمده و می‌تواند زمینه پیشبرد اهداف مورد نظر ما را فراهم کنند. از نظر من درهای تیم ملی به روی هیچ فردی بسته نیست و همه شانس حضور در این موقعیت را دارند. امیدوارم که بتوانم راه حل بسیار خوبی ارائه کرده و بهترین‌های فوتبال ایتالیا را برای حضور در جام جهانی به تیم ملی دعوت کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار