معاون فرهنگی سپاه گفت: امثال این افرادی که خواهان رفع حصر سران فتنه هستند، با این ادعا که آن‌ها مرتکب عملی نشده‌اند که درخواست بخشش داشته باشند، در واقع به دنبال ظهور و بروز صحنه‌ای به قصد جابجایی متهمان با شهروندان به عنوان مطالبه‌گران اصلی مجازات هستند.

"حمیدرضا مقدم‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر مطرح شده مبنی بر تحقق رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: حصر سران فتنه به دلیل ارتکاب خیانتی بزرگ تبدیل به یک مطالبه عمومی در جامعه شده و این انتظار عمومی همواره در حال افزایش است.
 
وی با بیان اینکه سران فتنه هنوز محاکمه نشده‌اند، گفت: طبق نظر شورای عالی امنیت ملی به جهت تامین امنیت مردم، این افراد در حصر خانگی بسر می‌برند و با کنترل‌های لازم از ارتکاب جرایم بیشتر از سوی آن‌ها جلوگیری می‌شود.  
 
معاون فرهنگی سپاه به نقش نیروهای مخالف و دشمنان نظام در این خصوص اشاره و تصریح کرد: مسئولان کشورهای غربی، آمریکا، اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی، منافقین و برخی طیف‌های داخلی با در اختیار داشتن رسانه قصد به راه‌اندازی جنگ روانی _ رسانه‌ای و همچنین قصد القاء این مسئله را در میان مردم دارند که آن‌ها را از مجازات فراری دهند.  
 
مقدم‌فر تاکید کرد: برخی خواهان عفو و بخشش سران فتنه هستند، آنها باید بدانند که سران فتنه به دلیل ارتکاب اعمال مجرمانه و جنایت علیه نظام، باید از مردم طلب بخشش کنند تا رفع حصر شوند.  
 
وی با بیان اینکه جریان رفع حصر همچون خود فتنه است، گفت: فتنه جنگ احزاب بود، یعنی گروه‌های سیاسی مخالف و معاند از طریق اتحاد با دشمنان آمریکایی، اروپایی با یکدیگر شعارهای فتنه را سردادند و اکنون در رابطه با رفع حصر هم با یکدیگر متحد و همزبان شدند.  
 
معاون فرهنگی سپاه در واکنش به سخنان اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری درباره ادعای رفع حصر سران فتنه تصریح کرد: صحبت‌های ارجمند قابل شنیدن و تکیه نیست، خود وی برادر یکی از اعضای شورای مرکزی گروهک تروریستی منافقین و به عنوان یک عامل نفوذی این گروهک در ستادهای انتخاباتی کروبی و موسوی قرار گرفت و بعد‌ها از کشور فرار کرد.  
 
مقدم‌فر اضافه کرد: ارجمند یکی از خائنین و جانیان نفوذی است که به همراه گروهک رجوی و منافقین باعث نابودی کروبی و به راه انداختن موج فتنه در کشور شد.  
 
معاون فرهنگی سپاه بیان داشت: امثال این افرادی که خواهان رفع حصر سران فتنه هستند، با این ادعا که آن‌ها مرتکب عملی نشده‌اند که درخواست بخشش داشته باشند، در واقع به دنبال ظهور و بروز صحنه‌ای به قصد جابجایی متهمان با شهروندان به عنوان مطالبه‌گران اصلی مجازات هستند. 
 
وی بیان داشت: آن‌ها می‌خواهند متهمی که جنایت کرده و فتنه را رقم‌زده، طلبکار و مظلوم شناخته شود و نظام و مردم به عنوان ظالمینی که آن‌ها را در حصر نگه داشته‌اند، در اذهان عمومی معرفی کنند، لذا باید مراقب بود.  
 
مقدم‌فر تاکید کرد: این افراد با چنین سبک و فرمولی با طرح این عنوان که باید به نهاد‌ها و دستگاه‌های حکومتی فشار آورد، موسوی، کروبی و خاتمی را به چاهی بزرگ انداختند و در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری این افراد بر همین اساس قانون را زیرپا گذاشتند.  
 
وی بیان داشت: این مدل و تلقین‌های قانون‌شکنانه و ساختارشکنانه باعث شد تا عده‌ای را که فرزندان نظام بودند، مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند و با بهانه فعال شدن NGO‌ها و نهادهای مدنی در کشور به دستگاه‌های حکومتی فشار آورند. 
 
مقدم‌فر با تاکید بر اینکه مرّ قانون باید درباره سران فتنه صورت بگیرد، گفت: فشار به قانون یعنی چه؟ این منطق از کجا می‌آید؟ اینکه نهادهای مدنی به حاکمیت فشار آورند تا سران فتنه آزاد شوند، یعنی چه؟ این همانی است که می‌گفتند؛ فشار بیاورید و رئیس‌جمهور قانونی خود را زمین بزنید و آن کسی را که ما می‌خواهیم به قدرت برسانیم، این عمل به نوعی انقلابی مخملی است.  
 
وی ادامه داد: ادبیات این افراد از گذشته تاکنون کمی تغییر یافته، اما در نفس عمل می‌خواهند عده‌ای را وادار به قانون‌شکنی کنند، اما در اینگونه مسائل، قانون و مجازات خائن مطالبه اصلی مردم است.  
 
معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: امثال اردشیر امیرارجمند و عناصر داخلی و برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در داخل می‌خواهند با وارد آوردن هجمه‌هایی بی‌اساس رفع حصر صورت بگیرد.  
 
گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.  
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ادبیات ، افراد ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار