معاون ساماندهی امور جوانان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  محمود گلزاری در این دیدار که با هدف حمایت از فعالیت جوانان در مشاغل سبز و سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست برگزار شد، گفت: سالم سازی محیط زیست یکی از زمینه های ایجاد نشاط و شادی در جامعه است و جوانان مهمترین ابزار ایجاد این نشاط در جامعه هستند.

وی با اشاره به حضور موثر جوانان در فعالیت های زیست محیطی گفت: امیدوارم با امضای تفاهم نامه با سازمان محیط زیست حمایت های حقوقی و مادی از فعالیت جوانان در سمن های محیط زیست، توانمندسازی آنها و حضور موثر در عرصه های پژوهشی و مشاغل سبز افزایش یابد.

معاون ساماندهی امور جوانان افزود: جوانان ایرانی نجیب ترین جوانان جهان هستند. کار برای آنان افتخار است و باید موانع و مشکلات را از پیش پای آنان برداشت. به همین سبب از رئیس، معاونین و مدیران سازمان محیط زیست که با همکاری و تعامل مقدمات آماده سازی تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و این مجموعه را فراهم ساختند تشکر می کنم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست گفت: میان مسایل اجتماعی و محیط زیست پیوند عمیقی وجود دارد و باید با کار کارشناسی از آسیب های احتمالی این حوزه جلوگیری کرد.

معصومه ابتکار با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف زیست محیطی تاکید کرد: جوانان ما حماسه ۲۴ خرداد را رقم زدند. باید به جوانان اعتماد کرد، البته این اعتماد نباید در حرف خلاصه شود. جوان باوری باید در عمل صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید از جوانان فعال در سمن های محیط زیست حمایت حقوقی، مادی و معنوی شود. سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست اگر در کشور به صورت شبکه ای به هم متصل شوند، می توانند تاثیرگذار باشند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر ضرورت امضای تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت از صاحبان مشاغل سبز و کارفرمایانی که از جوانان در این مشاغل استفاده می کنند به همراه حمایت از جوانان فعال در سمن های محیط زیست و توانمندسازی آنها، از اولویت های این تفاهم نامه است.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار