شهرام کرمی، نویسنده و کارگردان نمایش "مدریک: معتقد است که حضور بزرگان و گروه‌های حرفه‌ای در جشنواره تئاتر فجر به طور حتم موجب رونق این جشنواره خواهد شد.

"شهرام کرمی"، نویسنده و کارگردان نمایش "مدریک" در خصوص این نمایش و انتخاب آن در بخش "چشم انداز" سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "مدریک" یک اثر رئال اجتماعی است که موضوع آن در ارتباط با توهم و دروغ است.
 
وی ادامه داد: ما سعی کردیم در این نمایش به صورت منسجم کار کنیم و "رویا افشار"، "کوروش سلیمانی"، "پرستو گلستانی"، "مهدی صباغی" از جمله بازیگران این کار هستند ایفای نقش قوی در این اثر داشته‌اند.
 
کرمی با اشاره به شیوه اجرای این نمایش گفت: شیوه اجرای این کار در راستای نمایش‌هایی است که پیش از این کار کرده‌ام اما سعی خود را بر آن نهاده‌ام که در جشنواره این کار را مدرن‌تر به روی صحنه ببرم.
 
وی افزود: ما سه ماه تمرین کردیم تا اجرای منجسم و قوی داشته باشیم البته فکر می‌کنم انتخاب این کار در بخش "چشم انداز" در مقایسه با کارهای دیگر مورد تایید داوران قرار گرفته است.
 
کرمی در خصوص جشنواره امسال تئاتر فجر گفت: امیدوارم جشنواره امسال با وجود مشکلات مالی به نحو احسن برگزار شود چراکه این جشنواره ویترین تئاتر کشورمان است.
 
وی حضور پیشکسوتان و گروه‌های حرفه‌ای را در جشنواره مهم خواند و خاطرنشان کرد: حضور بزرگان تئاتر و پیشکسوتان در جشنواره تئاتر فجر موجب رونق این جشنواره می‌شود.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار