مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولیت هسته های گزینش از نظر سنگینی و تعهد آور بودن همانند مسئولیت قضاوت در میان مردم است و اهمیت و سختی آن به اندازه قضاوت است.

علی ضامن عباسی، همزمان با فرا رسیدن 15 دی ماه روز گزینش اظهار داشت: کار گزینشگر به دلیل اینکه تلاش می کند از میان افرادی، تعدادی را پذیرش کند، همانند قضاوت قاضی در میان متخاصمان است.
وی افزود: توجه به مصالح نظام جمهوری اسلامی، در نظر گرفتن تخصص، تعهد افراد، به دست آوردن سوابق، توجه به اخلاق، انطباق شرایط متقاضی با مسئولیت مربوطه، حفظ اسرار اشخاص، جلب رضایت خداوند، انصاف و عدالت از موضوع های مهمی است که مورد عنایت و توجه جدی گزینشگر قرار می گیرد.
عباسی، با بیان اینکه انتخاب خدمتگزاران مردم برای حفظ دستاوردهای نظام مهم ترین رسالت هسته های گزینش است، افزود: تشکیل حکومتی بر مبنای تعالیم بلند اسلام و مبتنی بر آرای مردم، نوع جدیدی از حکومت بود که باعث از بین رفتن نظام دیکتاتوری در کشور شد.
مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر اهمیت نقش گزینشگران در دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: این افراد باید از صالح ترین و سالم ترین افراد باشند و در انتخاب نیروها توانایی، لیاقت و خلاقیت را مدنظر قرار دهند.
علی ضامن عباسی افزود: گزینشگران باید افرادی صالح، صادق، متعهد و دلسوز به نظام و دارای انگیزه خدمت به مردم را انتخاب کنند تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام اسلامی باشیم.
وی، با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری شش هسته گزینش در دانشگاه شهرکرد، استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و آموزش و پرورش فعایت دارد، گفت: همایش تجلیل از گزینشگران استان، بیستم دیماه برگزار می شود.
عباسی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گزینش، افزود: گزینش باید هوشمندانه، عالمانه، دقیق و بسیار با ظرافت انجام شود که به رد صلاحیت یک فرد صالح یا جذب یک فرد ناصالح نینجامد.
پانزدهم دیماه در تقویم کشور به نام روز گزینش نامگذاری شده است./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.