رقابت محصول هوشمندانه کمپانی گمنام جیلی در برابر مگان 2000 به عنوان یکی از خوش نام ترین محصولات کمپانی پر سابقه رنو در کلاس سدان های خانوادگی سایز متوسط بسیار نزدیک به نظر می رسد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، 
 
دنده 6: جیلی EC7 ،خودرویی که اولین چینی با قابلیت کسب 4 ستاره ایمنی EURO NCAP لقب گرفته است و همین امر زمینه دریافت مجوز فروش این خودرو در بازارهای اروپایی را برای جیلی فراهم آورده است.

از این رو EC7 به عنوان محصولی متفاوت و با کیفیت از سرزمین اژدهای سرخ شناخته می شود که با هدف به چالش کشیدن آن تصمیم گرفتیم تا این چینی خوش ساخت را در برابر یکی از شناخته شده ترین سدان های سایز متوسط بازار کشورمان قرار دهیم.
 
طراحی ظاهری

 
بسیاری بر این باورند که جیلی EC7 با نگاهی به نسل نهم تویوتا کرولا شکل گرفته است ، در نگاه نخست نیز شمای کلی خودرو بی شباهت به این مدل از کرولا نیست اما طراحی بسیار هوشمندانه چراغ های بزرگ جلو، جلوپنجره و خطوط سه گانه درپوش موتور در ترکیب با طراحی ساده و شکیل سپر جلو به خلق نمایی جذاب و متفاوت یاری رسانده است، رنگ مشکی جلوپنجره که در خودروهای سپید رنگ تضاد کاملی را با سایر اجزا رقم می زند تنها با هدف حفظ جذابیت خودرو در بلند مدت انتخاب شده است و در مدل های 2013 در هماهنگی کامل با کاسه چراغ های مشکی رنگ به نظر می رسند.

در نمای جانبی سادگی به سبک نسل گذشته محصولات تویوتا در کنار خط مورب طولی و بُرنده در کنار گلگیرهای باد داده شده و هماهنگ با طرح نسبتا پیچیده رینگ اسپرت جلب نظر می کنند، با این حال نمای عقب را باید اوج طراحی EC7دانست که از شباهت غیر قابل انکاری با نسل گذشته مرسدس S کلاس برخوردار است.
 
به کارگیری رشته های افقی لامپ های LED ،طراحی خوش استایل چراغ ها و نوار کرومی سرتاسری در بخش بالایی محل نصب پلاک شاهد این مدعاست.

با این حال نقاط ضعف کوچکی نیز در این بخش وجود دارند.در مقابل طراحی رنو مگان پس از گذشت چند سال از حضور در بازار کشورمان تا حد زیادی جذابیت اولیه خود را از دست داده است و علیرغم تناسبات قابل توجه طراحی از محبوبیت چندانی در بین عموم خودرو دوستان برخوردار نیست.از آنجا که طراحی مگان در گام نخست به عنوان هاچ بک صورت گرفته، خطوط امتداد یافته برای افزوده شدن صندوق عقب به بخش انتهایی خودرو تا حدی با معیارهای رایج فاصله دارد که مثال بارز این مسئله را می توان در نحوه اتصال ستون C به درب صندوق عقب مشاهده کرد.شیشه عقب نیز در همین راستا از فرم متفاوتی برخوردار است که البته در هماهنگی کامل با خط شکسته و زاویه دار افقی بر روی درب صندوق عقب شکل گرفته است.
 
فضای داخلی
 
داخلی مشکی رنگ با طراحی بسیار مناسب و چشم نواز در مقام یک خودرو نسبتا ارزان قیمت در جیلی خودنمایی می کند، طراحی همگون مجاری سامانه تهویه مطبوع به همراه حاشیه کرومی زیبا، صفحه نمایش بزرگ مربوط به سیستم صوتی، DVD PLAYER و ….درکنار صندلی های خوش فرم با قابلیت در برگیرندگی مناسب که محصولی از کمپانی خوشنامLear محسوب می شوند از جمله مهمترین ویژگی های مثبت درون اتاق این سدان چینی هستند.پوشش داخلی درب ها همچون سطح داشبورد از کیفیت قابل توجهی برخوردارند که برتر از پوشش پلاستیکی خشک داشبورد مگان به نظر می رسند.همچنین در جای جای فضای داخلی محفظه های متعددی برای قرار گیری اشیاء و ادوات مورد نیاز وجود دارد که در مقام یک خودرو خانوادگی بسیار کاربردی به نظر می رسند.
 
البته علیرغم این نکات مثبت ، نقاط ضعف معدودی نیز دیده می شوند.کیفیت پوشش رنگ قطعات تزیینی دودی رنگ در مجموعه رو دری ها پس از گذشت 10 هزار کیلومتر همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ کرده اند اما کم رنگ شدن آن ها در بلند مدت غیر محتمل نخواهد بود.محفظه جا عینکی که در نزدیکی چراغ های نقشه خوان جلو و تعبیه شده است، بیش از حد کوچک بوده و در عمل امکان قراردهی عینک در آن وجود ندارد.همچنین پوشش داخلی سانروف در حالت باز بودن و در هنگام ترمزگیری های شدید، خود به خود بسته می شود که مالک با تدابیری این مشکل را رفع کرده اند.در نهایت بزرگترین نقطه ضعف در مجموعه داشبورد خوش استایل این خودرو را باید در طراحی نه چندان چشم نواز مجموعه پشت آمپر دانست که تا حد زیادی با طرح های مدرن، گرافیکی و هیجان انگیز سایر خودروهای این کلاس فاصله دارد و بیش از حد ساده به نظر می رسد.همچنین جنس فرمان نیز در حد انتظار نیست و به خصوص در مورد قسمت خارجی غربیلک فرمان ،استفاده از مواد نرم تر می توانست کیفیت را به مرزهای خود نزدیک کند.
 
با کمی ارفاق می توان ارگونومی را مناسب ارزیابی کرد که البته یک پله پایین تر از ارگونومی حرفه ای مگان به نظر می رسد، در مورد فضای داخلی سرنشینان وضعیت مناسبی وجود دارد، در حالی که فضای پای سرنشینان عقب به لطف فاصله محوری قابل توجه در رنو مگان بسیار مناسب است، محدودیت خاصی نیز در این مورد برای سرنشینان عقب جیلی به چشم نمی خورد اما در صورت نشستن افراد قد بلند (با قدی بیش از 184 سانتی متر) بر روی صندلی عقب، امکان تماس سر با پوشش داخلی سقف وجود دارد.بزرگترین نقطه ضعف مگان در این بخش به کیفیت ضعیف مواد تشکیل دهنده داشبورد و قسمت های مختلف تریم داخلی مربوط می شود که پس از گذشت 25000 کیلومتر منجر به ایجاد انواع و اقسام صداهای اضافی در زمان عبور و مرور در مسیرهای ناهموار می شود.در واقع کیفیت متریال داخلی رنو مگان برخلاف ارگونومی مطلوب در مقایسه با قیمت خودرو بسیار مایوس کننده به نظر می رسد و بیش از آنکه تداعی کننده یک خودرو لوکس 80 میلیونی باشد، به خودرویی اقتصادی و ارزان قیمت نظیر L90 می ماند.در برگیرندگی سطح پشتی صندلی ها نیز در مقایسه با جیلی ایده آل به نظر نمی رسد و البته کمبود تجهیزات رفاهی با اهمیتی نظیر سانروف یا تنظیم برقی صندلی ها نیز علیرغم قیمت بالاتر مگان قابل توجه نظر می رسد.
 
ویژگی های فنی
 
همانطور که پیشتر اشاره شد جیلی EC7 در بخش های فنی شباهت بسیاری با برخی محصولات نسل گذشته تویوتا دارد.در حالی که پیشرانه تمام آلومینیومی 1.8 لیتری مجهز به سیستم دو مرحله ای زمان بندی متغییر کنترل سوپاپ های ورودی و خروجی موسوم به G-POWER DVVT با پیشرانه 1.8 لیتری VVT-I 16 سوپاپ نسل گذشته تویوتا کرولا / اونسیس با کد فنی 1ZZ-FE مشابهت کامل دارد، سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ های جلو و غیر مستقل برای محور عقب نیز با نسل نهم تویوتا کرولا کاملا یکسان به نظر می رسد.پیشرانه مورد بحث بر اساس منابع مختلف قدرتی در حدود 127 – 134 اسب بخار را در محدوده نهایی دور موتور (6200 RPM) تولید می کند.حداکثر گشتاور خروجی نیز به 172 نیوتن متر در دور 4200 RPM می رسد که رقم نسبتا مناسبی برای یک خودروی سایز متوسط با گیرباکس دستی محسوب می شود.بدین ترتیب در مجموع می توان پیشرانه جیلی را در زمره پیشرانه های نه چندان مدرن قلمداد کرد که از سازگاری مناسبی با شرایط و کیفیت سوخت عرضه شده در کشورمان برخوردار است.

به لطف ضرایب مناسب گیرباکس،دست یابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت پس از گذشته زمانی در حدود 11.5 ثانیه از حال سکون امکان پذیر است که رقمی در حد و اندازه سایر سدان های هم کلاس در بازار داخلی به نظر می رسد.نکته قابل توجه در خصوص بهره گیری این خودرو از پیشرانه ساخت تویوتا، دوام بالا ، استهلاک و مصرف سوخت مناسب و از همه مهمتر وفور قطعات یدکی در سطح منطقه است که خیال مالکین را از نظر تعمیر و نگهداری خودروی خود در بلند مدت راحت می نماید.
 
در مقابل رنو مگان که تنها در نسخه دولیتری از قابلیت رقابت با جیلی برخوردار است از پیشرانه ای با نسبت تراکم 10 به 1 بهره می گیرد و از این رو به بنزین سوپر نیازمند است.از سوی دیگر استخراج تنها 132 (در 5500 RPM) اسب بخار قدرت از پیشرانه ای به حجم 2 لیتر نشاندهنده تکنولوژی نه چندان به روز این پیشرانه در مقایسه با پیشرانه های مدرن است که از به طور معمول در حجم 2 لیتر بیش از 150 اسب بخار قدرت دارند.وضعیت مشابهی نیز در مورد گیربکس 4 سرعته اتوماتیک دیده می شود که به دلیل ضعف تکنولوژی نمی تواند در حد و اندازه رقبای مدرن خود ظاهر شود و بخش قابل توجهی از گشتاور 191 نیوتن متری پیشرانه که در دور موتور میانی 3750 RPM بدست می آید را در راه ارسال به چرخ های جلو تلف می نماید.

با این حال و در خصوص سیستم تعلیق شرایط بار دیگر به نفع مگان که از سیستم مک فرسون برای چرخ های جلو و فنر لول به همراه محور پیچشی برای محور عقب بهره می گیرد، تغییر می کند.چرا که تعلیق مگان در کنار شاسی مستحکم خودرو از عملکرد بهتری در جذب ناهمواری های مسیر حرکت برخوردار است.در خصوص ایمنی نیز ، مگان اولین خودرویی محسوب می شود که موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP شده است و از این رو در مقابل جیلی EC7 با 4 ستاره ایمنی اروپایی در رتبه بالاتری قرار می گیرد.
 
آزمایش رانندگی

 
دربرگیرندگی مناسب صندلی ها جیلی EC7، کیفیت اجزای درونی کابین،زیبایی بصری داشبورد و عملکرد شگفت آور گیربکس که برخلاف سایر خودروهای چینی بسیار نرم و دقیق عمل می نماید همگی از جمله عواملی هستند که می توانند نظر بدبین ترین افراد را نیز نسبت به صنعت خودروسازی چین دگرگون سازند.

عملکرد پیشرانه در حد و اندازه اعداد و ارقام منتشر شده است.توانایی های شتابگیری قابل توجه نیست اما نیازهای حداقلی را به راحتی پوشش می دهد.خوشبختانه صدای ضربان این قلب تپنده در حد و اندازه معمول و مطلوب به درون کابین راه میابد و برخلاف خودروهای لیفان و MVM خبری از عجز و ناله گوش خراش در زمان شتاب گیری نیست.

اهرم بندی فرمان نرم و دقیق عمل می نماید اما غربیلک نسبتا بزرگ و کاملا خشک تا حدی به لذت رانندگی آسیب می رساند.همچنین ضخامت قابل توجه ستون های جلو (A) نیز ایمنی در تصادفات را به قیمت کاهش میدان دید و بزرگ شدن نقاط کور برای راننده به ارمغان می آورد.مجموعه ترمز که در هر چهارچرخ از گونه های دیسکی و خنک شونده انتخاب شده اند، عملکردی نرم و قابل قبول را از خود به نمایش می گذارد که در مقایسه با توانایی های پیشرانه و وزن 1.3 تنی خودرو کفایت می کند، اما نکته آزار دهند عملکرد خشک کمک فنرهای گازی است که بر روی سرعت گیرهای متعدد درون شهری علاوه بر سرو صدای خاص خود، ضربات و کوبش ها را با کیفیت بالایی به سرنشینان هدیه می دهند.این خشکی به خصوص برای محور عقب و سرنشینان عقب به شکل قابل توجهی بیش از سرنشینان جلویی محسوس خواهد بود و در صورت عدم دقت راننده در خصوص کاستن از سرعت به هنگام عبور از ناهمواری ها، می تواند به نارضایتی کامل سرنشینان عقب بیانجامد.
 
با وجود مشابهت ساختاری سیستم تعلیق چرخ های جلو در هر دو خودرو، ساختار هندسی متفاوت تعلیق عقب ، زمینه ساز هندلینگ بهتر و پایداری بالاتر مگان در مواجه با ناهمواری ها در مسیر پیمایش پیچ ها می شود.هر چند در نگاه کلی فنربندی مگان نیز واکنش های اسپرت و نسبتا خشکی از خود به نمایش می گذارد اما در مقایسه با جیلی در جذب و خنثی سازی ناهمواری ها به شکل بهتری عمل می نماید.

گشتاور بالاتر پیشرانه مگان که در دور پایین تری حاصل می شود، زمینه کشش مناسب خودرو را در هنگام سبقت گیری ها فراهم می آورد، اما در هنگام شتاب گیری اولیه عملکرد گیربکس اتوماتیک به وضوح کند و نا امید کننده به نظر می رسد و از این رو ثبت رقمی در حدود 13 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حال سکون دور از ذهن نخواهد بود که از اختلافی در حدود 1.5 ثانیه نسبت به جیلی حکایت دارد.
 
فرمان خوش دست که همچون مجموعه پشت آمپر از حال و هوای اسپرتی برخوردار است، تضمین کننده حس بهتر شما در هنگام رانندگی خواهد بود اما این احساس در شرایطی پایدار خواهد ماند که راهی برای فراری از سر و صدای مربوط به لرزش قطعات پلاستیکی تریم داخلی بیابید.

در این راستا تعویض سیستم صوتی بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده مگان که تنها از قابلیت پخش فایل های AUDIO برخوردار است، با نمونه های حرفه ای صوتی ، تصویری می تواند گزینه ای مطلوب و البته پر هزینه باشد، آنهم در شرایطی که راننده جیلی که 18 میلیون تومان کمتر برای خرید EC7 پرداخته است به راحتی بدون نیاز به پرداخت اضافه از قابلیت های مناسب سیستم صوتی تصویری و نسیم ملایم هوای خنک که از سانروف به درون اتاق راه می یابد لذت می برد.البته در هنگام رانندگی بلند مدت می توان ارگونومی مگان را اندکی مطلوب تر از جیلی دانست، همچنین پشتی بلند صندلی های عقب جیلی، دید رو به جلو را تا حد زیادی برای سرنشینان عقب محدود می سازند، اما در مقابل یکی از نکات تحسین برانگیز در لیست تجهیزات استاندارد جیلی، تجهیز صندلی عقب به ادوات مخصوص استاندارد ISO FIX است که در راستای نصب صندلی مخصوص کودک کاربرد دارد.

همچنین لیست لوازم جانبی این خودرو که شامل مواردی همچون مثلث شب رنگ خطر نیز می شود،بار دیگر توجه ویژه مهندسان جیلی به مسائل مربوط به حوزه ایمنی را یاد آور می شود،البته قابلیت های ترمزگیری جیلی در مجموع در سطحی پایین تر از مگان قراری میگیرد،چرا که ساخته فرانسوی ها از حساسیت فوق العاده ای نسبت به فشردن پدال ترمز برخوردار است.
 
پایان سخن
 

امید است عرضه EC7 سرآغاز ورود نسل تازه ای از خودروهای چینی به کشورمان باشد که ازقابلیت رویارویی با ساخته های شناخته شده خودروسازان اروپایی و کره ای برخور دار باشند.EC7 علیرغم نقاط ضعف جزئی خود از بسیاری جهات خودرویی مناسب برای بازار کشورمان محسوب می شود و به راحتی با ساخته های چند سال گذشته خودروسازان کره ای قابل قیاس است.

در مقابل مگان خودرویی از نسل گذشته است که در بازار داخلی رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است و از ضعف پر رنگ کیفیت در اجزای داخلی و مسائل مربوط به هزینه های تعمیر و نگهداری رنج می برد.در پایان ضمن ارائه جداول مشخصات فنی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از آقایان روشن و خندان اعلام می نماییم که با همکاری همه جانبه خود امکان تهیه این نوشتار را برای گروه تست ماهنامه صفر تا صد فراهم آوردند.
 
جیلی EC7 EMGRAND
 

نکات منفی:
 
حذف مجموعه ESP،گرم کن صندلی ها،مجموعه استارت/استاپ (خاموش شدن خودکار پیشرانه در توقف های لحظه ای)، سیستم تعلیق با عملکرد خشک ، عدم زمان بندی مناسب شرکت وارد کننده در عرضه خودرو به خریداران، روشن نبودن شرایط فعال سازی سامانه GPS، عدم عرضه با گیربکس اتوماتیک
 
نکات مثبت:
 
سازگاری پیشرانه با بنزین موجود در کشور، عملکرد نرم و دقیق گیرباکس، کیفیت قابل توجه متریال داخلی، توجه به نکات و طراحی هوشمندانه خودرو، لیست بلند بالای تجهیزات رفاهی، خدمات دهی مناسب شرکت آسان موتور، ایمنی مطلوب، مصرف سوخت مناسب، فضای صندوق عقب بسیار وسیع،بهره گیری از مجموعه های فنی BOSCH، زیمنس و…
 
رنو مگان 2000 (با گیربکس اتوماتیک)
 
نکات منفی:
 
ضعف کیفی تریم داخلی و پوشش رنگ، تکنولوژی پیش پا افتاده و قدیمی گیربکس، تعمیرات دشوار و پر هزینه ، پیچیدگی سامانه های الکترونیکی، کمبود تجهیزات رفاهی حداقلی همچون تنظیم برقی صندلی ها یا سانروف، قدمت طراحی داخلی و خارجی، عدم عرضه با گیربکس دستی
 
نکات مثبت:
 
ایمنی فوق العاده،عملکرد مطلوب و دقیق ترمزها ، هندلینگ و تعلیق مناسب، فضای داخلی مناسب برای مسافرت های خانوادگی
 
 
مشخصات فنی:




انتهاي پيام/
برچسب ها: جیلی ، مگان ، صرفه ، کمپانی ، سابقه ، سدان ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۰۶ ۰۲ دی ۱۳۹۸
صندلی و راحتی رانندگی با جیلی و امکانات اون خیلی از مگان بهتره. دوست من مگام 91 خریده بود اونم به خاطر اسم مگان الان همش جلوی تعمیرگاه هست و اونم با خرجهای میلیونی اش. مگان اسمش بیشتر از اونی واقعا هست.
Iran (Islamic Republic of)
کسری
۲۰:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
اینه بغل مگان میرز به جیلی اخه ماشین چینی رو با مگان فرانسوی که شرکتش بعد از تویوتا مدال ایمنی در جهان گرفته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بی خیال بریم همون پیکان خودمونو بخریم سنگین تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
جیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
مگان کجا این ماشینای چینی کجا مگان سالاره افت قیمت کمی داره و باکلاسه ولی جبلی افت قیمت زیادی داره کیفیت قطعاتش نسبت به مگان خیای کمتره ودر آخر مهر چینی بودن رو پیشونیشه
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
با سلام.من با کلی تحقیق از مکانیک ها متوجه شدم مگان عمر مفیدتری داره نسبت به جیلی.تعویض کمک ها و لاستیک پهن برای جیلی نرمترش میکنه.ولی از لحاظ ظاهری هرچند کلاس بالایی داره نسبتا ولی ..بذارید ساده تر بگم وقتی میگن ماشینت چیه میگم مگان کلاس کاریشو شخصیتش در مقایسه با مزدا 3 و یا سوناتا آذرا هستش .ولی وقتی دوستم میگه جیلی میگن هان چینه حتما 30 تومان داده چون قیمت چینی ها رو پایین میدونن... ولی شیک و واس پوز دادن خوبه ..ولی مگان قیمتش روشه بالای 45 50 ...عقاید هرکس برامون قابل احترامه..خواستم تجربه رو بگم خدمت بزرگان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
سلام الان جیلی اخرین مدلش چه سالیه وچنده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
سلام. بالاخره یکی بگه کدوم بهتره؟
Iran (Islamic Republic of)
کسری
۱۷:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
چین ماشین خوب داره اما جیلی نسبت به مگان اصلا خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
خدایی آخه ماشین اروپایی رو با ماشین چینی مقایسه می کنند.خداییش برا چند ثانیه فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
مگان ماشین بدی نیست اما جیلی یک سروگردن ازنظر ظاهر وامکانات بالاتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
دوستان معلومه رنو مگان از جیلی بهتره اما جیلی هم ظاهر خوب اپشن داره نسبت به قیمتش هم خوبه نمیگم خیلی خوب یا عالی اما نسبت به قیمتش ماشین خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
123
۱۲:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
چه خبره اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
دوهفته اس مگان ۲۰۰۰خریدم راضییم اونقدرم که میگن صدا داخل کابین نمیاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
دوست من جيلي داره و من مگان ،هر وقت منو ميبينه ميگه گول خوردم مگانمو فروختم جيلي خريدم ،با مگان كه قبلا داشتم اصلا قابل مقايسه نيست ،به من ميگه ماشين چيني نخري كه ماشين خودت بهترين ماشينه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
من یک سال کارکرده دنده دستی خریدم نسبت به سمند و پرشیا ودنا واقعا قابل مقایسه نیست سه تا ایراد اصلی داره 1 کمکهای عقب خشکه 2 درب سانروف شله هر وقت ترمز میگیری خودبخود بسته میشه 3سیستم صوتیش خیلی الکیه
در عوض قدرت خوب موتور سیستم کولر بخاری عالی ترمز عالی جادار امکانات نسبتا خوب و مصرف کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
من قبلا مگان داشتم ولی الان جیلی اتومات دارم از نظر نرم بودن واقعا با مگان قابل مقایسه نیست مگان عالی بود ولی از نظر تهیه و قطعات و قیمت و امکانات از مگان خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
خدایی دارین جیلی چینی با مگان مقایسه میکنید؟
چند نسل از مگان گذشته
چقدر مگان بالای 150 هزار کارکرد تو خیابونا هستن که تا حالا خراب نشدن استحلاک مگان کجا جیلی کجا
من جیلی 2013 داشتم گول ظاهرشو خوردم صفر خریدم ماشین جون نداشت راه بره قبلش 206 اس دی وی8 داشتم خیلی بهتر از جیلی بود بخاطر همین بعد 7000 کار فروختم
شمال رفتم سانروفش کج بسته میشد اومدم تهران خوب شد شاید باور نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
من سوناتا اف ال دارم برا زنم جیلی خریدم به نظر خودم جیلی از سوناتا بهتره حیفه ادم نخره این ماشینو
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
مگان ماشین خیلی عالی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
ماشین فقط ال٩٠ ومگان
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
لیفان داشتم فروختم جیلی خریدم سابقه رانندگی با هر نوع ماشینی رو تقریبا دارم
از هر دوشون نسبت به پولی که دادم راضیم
Germany
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
سلام من تازه جیلی خریدم تا حالا هم اتومات نداشتم ازش راضی ام ، از دوستانی که اتومات جیلی را دارند سوالی دارم، تو سربالایی کم میره ، تو سرازیری هم با اینکه ترمز می گیرم گاز برمی داره و دور موتور خیلی بالا میره ، برای رفع مشکل چه کار کنم ، از راهنمایی تون ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
جیلی ماشین بدی نیست فول امکاناته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۴
یک جیلی به شیلنگ انبساط مگان نمی ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
واقعا جالبه؟
حالا رنو که بیشنرین فروش خودرو رو تو اروپا داره و ماشین هاش بالاترین ایمنی رو تو دنیا دارند شده یه کمپانی متوسط!!!!
اینهمه از ادوات اسباب بازیهای متصل شده به این آشغال چینی گفتید مگه خودرو برای کودک 8 ساله است؟
چرا یکی شاسی و استحکام بدنه مگان رو با این خودرو نمای چینی مقایسه نکرد؟
مگان که جای خودشو داره، من شاسیه تندر90 رو با جیلی عوض نمیکنم تمام.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
؟..نمی دونم والا
ما که گیج شدیم؟!
United States of America
رضا
۰۱:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
پيش قضاوت
چين جزء چهار كشور برتر خودروساز جهان است
Germany
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
من مگان سوار شدم. مسلما اروپایی ها دستی تو تولید ماشین دارن ولی فراموش نکنید کمپانی رنو یکی از کمپانی های متوسط اروپایی هستش. حتی بعضی ها اصلا خودروی فرانسوی رو قبول ندارند. همین 405 خودمون که موفق هم بوده ولی سواریش واقعا هیچ کلاسی نداره و بیشتر شبیه به یک قاطره تا یک ماشین. ظاهر مگان ناامید کننده اس و کیفیت قطعات داخلش واقعا فاجعه تر و با دست اندازها سمفونی تولید میکنه که برای بار اول برام باور نکردنی بود که این خودرو از این مشکلات رنج ببره. نگهداریش هم گرانه چون ماشین های فرانسوی در کل نسبت به بازدهشون بیشتر نیاز به نگهداری دارن.
بدون تعصب حرف بزنیم چین هم از طرفی سابقه بدی از خودش داره به خصوص تو گول زدن با ظاهر لوکس. ولی جیلی ظاهرش به کارهای حرفه ای میخوره و خیلی از مگان سرتره. روی کاغذ هم خوبه. باید در دراز مدت هم عملکردش بررسی بشه. ولی ظاهرا تو چینی ها این یکی نسبت به قیمش خوبه هرچند مردم ایران خاطره خوبی از جنس چینی ندارن ولی نباید فراموش کرد که اجناس درجه یک چین کاملا با رقبای اروپایی و آمریکاییش رقابت میکنه. چین الان اولین غول تولید کننده پنل های خورشیدی و تو بعضی کارها از آمریکا هم جلو زده.
بهرحال خرید این دو سلیقه ای. من خودم اگه داشته باشم جیلی میخرم چون شخصا تحمل قیافه مگان از رنو 21 و رنو 19 هم برام بدتره.
Iran (Islamic Republic of)
051
۱۹:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
بنظر من داداش برو جیلی بخر هم به لحاظ قیافه ای هم قیمتی..
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۱:۳۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
فقط یه چی بگم
اقا پول علف خرس نیس خواستی جیلی بخری فقط 5 دقیقه خوب فکر کن بعد اگه خواستی بخر.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۸:۵۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
مگان با اون وزنه زیادش از پرشیا شتابش کمتره با زانتیا که غیرقابل مقایسه است.....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
من خودم هیوندای سوناتا وای اف دارم ودوست صمیمیم جیلی اتومات داره از نظر من در مقابل قیمتی که پرداخت میکنی واقعا عالیه من سه ماه مگان ۲۰۰۰داشتم اونم حرف نداره ولی باید قبول کرد دوره مگان دیگه تموم شده.
چون جیلی رو خیلی روندم گفتم نظروتجربه سواری جیلی رو در اختیار دوستان بزارم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دریک کلام بهتون بگم جیلی اصلابدردنمیخوره
Germany
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
این مقایسه شبیه یک جکه و فقط در فضای مجازی قابل انجامه. بنظر میاد این دو خودرو قابل مقایسه نباشند. و دلیل ایجاد این سایت فقط مطرح کردن خودروهای چینی باشه. مگانی که چندین سال تواناییهاش را به تمام دنیا ثابت کرده در برابر خودروی چینی که ضعف هاش برای همه روشنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
فقط جیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
ماشين هر چي كه ميخاد باشه فقط ٢ سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
بنز
ر من که رنو رو کمتر از پیکان جوانانم میدونن!!!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۶:۱۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
باسلام دوستان هرکسی داره صلیقه خودشو میگه ولی خداییش تجاربتونو بگید تا خیرتون بهم برسه من باهمین ازک بزکا وهمین حرفا گول خوردم نه تازه برم جیلی بکارنخورو بخرم بلکه ام جی چینی انگلیسی روتازه خریدم ولی تازه میفهمم تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها آقایون توروخدا ماشین چینی نخرید چون پولتونو حروم میکنید ولی یه مگان هیچوقت ازنظرمالی بهتون ضرر نمیزنه که هیچ بلکه ازهرلحاظم هرماشین اروپایی بهتراز ماشینهایه آسیای شرقی هستند پیشینه هربرندی مهمترازهرچیزی هست والسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
جیلی نسبت به قیمتش عالیه وقتی مگان هیچ امکاناتی نداره قیمتش بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مگان مگان مگان
آخه عقل هم خوب چیزیه !
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
من یه مگان دارم واقعا ازش رازیم مگان بهتره
Iran (Islamic Republic of)
سعيدسليماني از فولادشهر
۲۰:۳۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
جيلي خوبه عزيزان چونكه 5 سال گارانتي داره يعني راحتي خيال وايمني بعدا بفروش ماكسيما سوار شو در كشورهاي اروپايي ماشين صفر را دو سال سوار ميشوند بعد اسقاط هشيار باشيد
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۰۰:۵۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
شما داري مگان داغوني كه ١٠ سال پيش توليدش متوقف شده رو با يه خودروي سي وي وي تي با ٦ ايربگ و ترمزهاي ديسكي بوش ٨/١ ، چراغ والئو كه سازنده چراغ هاي آئوديه و تودوزي لير آمريكا كه تو كلاس جهاني براي برندهاي مطرح كار ميكنه و صندلي برقي و گيربكس اتوماتيك دي اس آي كه براي نيسان و ميتسوبيشي و آئودي گيربكس ميسازه رو مي گيد آشغال !!!؟
آقا اول از بقل يه ماشين رد بشيد بعد پتك تخريب رو بكوبيد تو سرش ...
اين آشغالي كه شما ميفرمائيد تو سال ٢٠١١ از رنوي فلوئنس كه قيمتش ٢ برابر مگانه ١١ پله در امنيت در يورو ان كاپ بالا تر ايستاده ...
حالا شما تبل مگان رو به سينه بزن ... همين جيلي موتورز آشغال ٨ ساله شريك عمده فورده و از سال ٢٠٠٧ تامين كننده بلك كب هاي لندن ( تاكسي انگلستان ) شده و سال ٢٠٠٩ كل شركت ولوو رو از كشور سوئد به قيمت ١/٨ بيليون دلار خريداري كرده و همين ولووي سيصد ميليوني وارداتي به ايران رو توليد ميكنه ... قيمت سراتوي ٢٠١٥ كوپه ١٧.٥٠٠ دلاره و قيمت اين ماشين آشغال ١٧٢٠٠ دلاره ... تماماي تست هاي كنترل كيفيت آر او اچ اس رو رد كرده و تنها توليد كننده خودرو در چينه كه به اروپا ، آسيا ، آفريقا و آمريكا خودرو ميفروشه ... براي اطلاع از صحت گفته هام ميتونيد يك سر به ويكي پديا بزنيد و عبارت Geely رو سرچ بفرمائيد يا توي يوتيوب سرچ كنيد و يا به سايت global.geely.com يه سري بزنيد ...
هر كسي قصد تخريب داره اول تحقيق كنه ... من از اسفند ٩٢ يه هاچ بك اتوماتيكش رو دارم ، ٥ سال يا ١٥٠ هزار كيلومتر هم گارانتي داره و شركت وارد كننده همون صاحب اطلس خودرو هستش ... همه جور امكانات رفاهي هم داره ، جلوه طراحي و متريال با كيفيتي هم داره ... شما خودرويي با امكانات يك خودروي ١٣٠ تا ١٤٠ ميليون توماني سوار ميشويد .
افزايش قيمت اين خودرو ( مدل اتوماتيك ) از ٦٥ ميليون به ٨٧ ميليون خود گواه رشد تقاضا و محبوبيت آن در ميان مردمه ... حالا شما برو مگان فرانسوي سوار شو ...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۰۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
همین ماشین های کمپانی هیوندا و کیا که در ایران براشون سرودست می شکنند اصلا در اروپا طرفدار ندارند حتی به صورت فول و با قیمت ارزان ارائه می شوند حالا ما ایرانی ها دنبال ماشین چینی باید باشیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۵۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
عزیزان گرامی خودرو مگان رو شما باید با خودرویی از کمپانی بی ام و مقایسه کنید نه با یک ماشین بسیار معمولی خواهشا کمی هم به فکر هموطنانتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۱:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
آخه اصلا کی ماشین اروپایی را با چینی مقایسه میکنه ?????!!!!!
معلومه مگان خیییییییلی بهتره
هرکسی داره تحقیق میکنه که چی بخره واقعا مگان بهتره یا اکسنت بخره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
بابا تورو خدا مردم رو گمراه نکنید مردم برای پول در اوردن پدرشون در میاد بعد برن این اشغالو بخرن من هردو ماشین رو سوار شدم والان مگان دارم اصلا قابل مقایسه نیست.گول این بزک دوزکهارم نخورید اون موقع که خراب میشه قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
بزارید براتون خاطره تعریف کنم شاید براتون جا افتاد !
سال89 خودروی mvm را حدود نوزده میلیون براش پول دادم همون موقع یه مگان میتونستم بخرم ولی گول ظاهر و آپشن های آشغالهای چینی را خوردم امسال با بدبختی 22 میلیون فروختمش و توی این چند سال که چه خرجهایی براش کردم اگر مگان خریده بودم لااقل الآن 50 میلیون را بود و این همه ضرر نکرده بودم
حالا بگید چین و ضرر بدید
Iran (Islamic Republic of)
فرنام
۱۱:۰۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
تجهیزات رفاهی
کیسه های هوا ایربگ سرنشینان جلو - ایربگ پرده ای صندلی های جلو و عقب - ایربگ جانبی صندلی های جلو
سیستم های ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی خنک شونده - ترمز عقب دیسکی خنک شونده - سیستم تعلیق MacPherson/Trailing Arm - سیستم ترمز ABS+EBD -
سیستم های امنیتی تجهیزات هشدار دهنده ضد سرقت - هشدار فراموش کردن کلید در داخل خودرو - سیستم قفل اتوماتیک درب ها با سنسور سرعت
سیستم های فرمان و هدایت هیدرولیک - سنسور عقب
سیستم تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک -فیلتر گرد و خاک
سیستم صوتی وتصویری و مولتی مدیا سیستم پخش DVD با صفحه نمایش 6.5 اینچی - نمایشگر اطلاعات خودرو مجهز به نمایشگر دمای خارجی
سیستم صندلی صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم 8 حالته- صندلی های چرم - صندلی ها عقب تاشو (6:4) -
سیستم آیینه ها و شیشه ها شیشه جلو با سیستم HSEA سبز رنگ - شیشه عقب با سیستم HSEA سبز رنگ با آنتن درون شیشه و سیستم گرمکن شیشه - شیشه ها با محافظ نویز - چهار پنجره مجهز به سیستم Power Windows - سیستم برف پاکن تناوبی آینه های برقی با گرمکن و قابلیت جمع شوندگی دستی - آیینه وسط با قابلیت مات شدن
سیستم روشنایی تنظیم ارتفاع چراغهای جلو - مه شکن جلو و عقب -چراغ زیر درب راننده
سایر امکانات پرده شیشه عقب با قابلیت جمع شوندگی دستی -کمربند صندلی های جلو با قابلیت تنظیم شانه ها و محدود کننده نیرو - آلارم باز بودن درب ها آلارم روشن ماندن چراغ ها -باک بنزین ضد انفجار و ضد نشتی با 6 لایه مواد پلیمری مخصوص
Iran (Islamic Republic of)
فرنام
۱۰:۵۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
خداوکیلی اینقدر چینی چینی نکنید....همین چین هم درجه یک داره ...برید تو نت سرج کنید مدلهایی که به آمریکا عرضه کرده را ببینید...
تو اینترنت سرج کنید ببینید چه مدلهایی هستش....موتور جیلی برای چین صدار میشه.....تازه بگم...هیوندا شرکت بیخودی نیست که همه خودرویی را ببره زیره نظره خودش....ولی جیلی را 5سال ضمانت کرده....الان من دوباره واسه سرویس اولیه به نمایندگی هیوندا رفتم ....واقعا راضیم...حتی برادران که در نمایندگی کار میکنند هم میگفتند جیلی عالیه.......کمی منطق داشته باشید تا قضاوت....
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
کیفیت رنگ خیلی ضعیف 25 روزه تحویل گرفتم هنوز پلاک نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
سلام من جیلی دارم خیلی ماشین خوبی است ضمنا قطعات جیلی کاملا چینی نیستش باید سوار جیلی بشید تا متوجه شوید که اینم ماشین چه شتاب وامکاناتی دارد
Iran (Islamic Republic of)
میر فندرسکی
۱۴:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
واقعا جای تعجب داره . مگان جیلی رو میخوره . مگانی که پر فروش در اروپا و جهانه و شناخته شدست با جیلی مقایسه میشه که نه باباش معلومه نه مامانش . اون آقایی هم که این مقایسه رو انجام داده پیشنهاد میکنم بره دنبال همون شغل قبلیش یعنی پرورش لوبیا چیتی
Iran (Islamic Republic of)
شایسته
۰۳:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
قابل مقایسه نیست همه چیزش از مگان بهتره طراحی داخلی ، موتور ولوو سوءد، گیربکس استرالیا، چرا اسم خودروی چینی میاد فکرمیکنید مثل لیفان و ام وی ام و... که داخل کشور مونتاژ میشن هست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام من با حرف اقايون موافقم از نظر زيبايي جيلي حرف اول رو ميزنه از نظر امكانات و اپشن ها نظير سانروف و.... جيلي بهتره،درسته مگان قديميه و داخلشم زياد زيبا نيست اما مگان فرانسويه و خودشو نشون داده و از نظر عمر قطعات عاليه اما جيلي هم همينطوره؟عمر قطعاتش چه جوريه؟به نظر شما جيلي هم سگ جون هست؟سرعتش چي؟زود قضاوت نكنيد،باديدن يه سانروفو مانيتور گول نخوريد بزاريد چند وقت بگزره تا خودشو نشون بده،من كه از جيلي خوشم اومده اما اگر بگن جيلي ميخري يا مگان ميگم مگان چون ميدونم چيه و ميدونم كه خودشو نشون داده،به نظر من بازم صبر كنيد تاببينيم جيلي چي از آب در مياد...!!!
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
جیلی ماشین اشغالیه تمام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
منم میخوام جیلی بخرم اگه خوب نیست بهم بگین
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۳:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۳
با سلام خدمت دوستان اخه درست جیلی نسبت به بقیه محصولات چینی بهتره اما مقایسه با مگان فرانسویی درست نیست مگان عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۳
جیلی"کاچی بهتراز هیچیه..
Germany
ادم
۱۵:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۳
من که پراید دارم ازهردوتا بهتره چونکه سواراونا نشدم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۳:۵۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
مگان ماشین بدکی نیست. ولی خیلی شیک نیست. و راحتی جی لی رو نداره. به نظر من جی لی سر تر .............................
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۰۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سلام لطفا اگر کسی جیلی اتومات داره راجع به شتاب اتومات نظر بده ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۲:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۳
جیلی ماشین زیبا شیک وبا کلاسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۳:۴۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
سلام نزدیک به یکسال هست جیلی دارم ازهمه امکاناتش راضیم فقط ازخشکی کمک فنرهاش رنج میبرم میخوام کمک فنرهاشو عوض کنم کسی اگه اینکاررو انجام داده بیشترراهنمایم کنه ممنون
Australia
مرتضي
۰۰:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
به نظر ميرسه بعضي دوستان اصلا جيلي رو سوار نشدن و دارن نظر ميدن..جيلي يك ماشين تازه وارد به بازار ايرانه بسيار نرم و خوشدست و راحت و پر اپشن است ولي هنوز در دراز مدت استقامت خودشو نشون نداده .از طرفي مگان يك برند اصيل اروپايي ولي نسبتا قديمي است كه در دراز مدت هم استحكام خودشو نشون داده..دوستاني كه با تعصب اين دو برند را مقايسه ميكنند مشخصه كه سوار اين ماشينها نشدن.مقايسه اين دو مثل مقايسه ال نود و پارس است .هر كدام يك مزايا و معايبي دارد و هر كدام يك سري سلايق را پوشش ميدهد.افرادي كه فني خوب موتور براشون مهمه ال نود ميخرند و افرادي كه شيكي و كلاس ماشين مهمه پارس ميخرند و هر دو هم تقاضا در بازار دارند..جيلي و مگان هم همينطور...البته ناگفته نماند شخصيت افراد فوق از كامنتهاشون معلوم ميشه..كسي كه به سليقه ديگران توهين ميكنه .....ديگه توضيحي ندارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
برادر من شما ماشین خوب سوار نشدی که جیلی رو عالی می دونی
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد
۱۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
اخه اصلا جيلي چيني قابل مقايسه با مگان نيست،تو يه برنامه مگانو با سراتو ،اي سي ،ام جي ،مزدا ٣ ،مقايسه كردن اونوقت شما با يه ماشين چينيه اشغال مقايسش ميكنيين
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
واقعا جیلی خودروی عالی است.من نمیدونم شما چطور میتونید جیلی رو با مگان مقایسه کنید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من قبلا آزارا داشتم.مدتیه مگان خریدم. به وضوح بشت رول که میشینی برتری مگان رو حس میکنی. البته نسبت به آزرا کمی تنبل است.
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۶:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ماشین چینی آشغاله اگه پول مفت دارید بازم حیفه بگم بدید ماشین چینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
برادر اشتباه میکنی
United States of America
حسین
۱۱:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام واقعا نمیدونم شما ها چه فکری میکنید اصلا مگان 2000 فرانسوی دارین با یک ماشین اشغالی چینی مقایسه می کنین در صورتی که اون شتاب .سرعت.امنیت.وراحتی که مگان داره مزدا 3 110 میللیو نیشم به اون نمی ره سه براتون متا سفم یک روز برین با یک مگان 2000 کورس بندازی ن ببینین اصلا جیلی از تو اینه دیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۱:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
قطعات جیلی راحت گیر میاد تو بازار؟؟؟؟
Canada
رضا
۱۸:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا ماشین عالیی هستش جیلی. تازه اگه
ec8بیاد پوز کره ای ها رو میزنه به خاک ec8روتو اینترنت سرچ کنید ببینید چیه!!!!!
قیمتشم فکر کنم بالای 110 ملیون میشه.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خدمت تمامی دوستان
جیلی ماشین بسیار نرم و خوبی هستش من الان 2 ماهه دنده اتوماتش رو دارم 75 تومان گرفتم ، قبلاً آزرا داشتم نسبت به اون هم زیباست هم کم مصرف هم آپشن هاش زیادتره .من که راضیم به نظر ظرف چند ماهه آینده بالای 90 تومن هم عرضه خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۸:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
جیلی از هر جهت مناسبه شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
اتفاقا کاملا شک داریم ، برادر من، جیلی رو باید با پارس و پراید و پیکان مقایسه کنید اونوقت میشه گفت بله بسیار عالیه...
من تجربه رانندگی با ماشینهای سمند، پارس ، مگان ،هیوندای سوناتا ، هوندا آکورد ،تویوتا کرولا ، فورد فیوژن رو دارم و اخیرا هم سوار همین جیلی شدم واقعا از نظر ظاهری بسیار گول زننده اند . در یک کلام خدمتتون عرض کنم که پول به این اشعالهای چینی ندهید
Singapore
samir
۲۰:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
واقعا ماشین خوبیه من که راضیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
کدوم؟جیلی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
برادر من شما ماشین خوب سوار نشدی که جیلی رو عالی می دونی
حتما در برابر پراید عالیه...
ما ایرانیها جقدر بدبختیم
آخرین اخبار