مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان با حضور هفت تیم در شهرهای مختلف دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برگزاری مسابقات لیگ در تمامی رشته‌ها به منظور احیای آن رشته و رشد و پیشرفت است اما حال شاهدیم که در والیبال قضیه بالعکس اتفاق افتاده است.

اکثر بازی‌های لیگ برتر والیبال بانوان به صورت یک طرفه دنبال می‌شود و این امر افت انگیزه بازیکنان تیم‌های شهرستانی را به دنبال دارد آنها وقتی می‌بینند مقابل برخی تیم‌ها هیچ حرفی برای گفتن ندارند سردتر از روزها و هفته‌های قبل تمرینات را دنبال می‌کنند و نمی‌کنند.

در لیگ والیبال 92 بانوان فقط سه تیم گاز، ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اسلامی قطب‌های قدرت محسوب می‌شود و دیگر تیم‌ها به ظاهر و اسمی در لیگ برتر حضور دارند در صورتی که اگر با یک حساب سرانگشتی قدرتشان را تخمین بزنید در حد لیگ دسته یک ویا بعضاً دسته دو هستند.

افت تعداد تیم‌های لیگ برتری قدرتمند سبب تراکم ملی‌پوشان در سه تیم شده است ملی‌پوشانی که ترجیح می‌دهند پول نسبتاً‌خوبی بگیرند و نیمکت نشین باشند تا بدون پول فیکس بازی کنند.

گفتن این حرف‌ها و درد دل‌های یک والیبال نویس حرفه‌ای، تکرار مکررات است و قبلاً هم گفته بودیم که کو گوش شنوا؟ ولی کسی نبود جوابمان را بدهد!

حال انگار رسانه ها کاسه داغ‌تر از‌ آش شده اند که به طور مداوم در خصوص لیگ بانوان و کاهش سطح کیفی آن صحبت می‌کنند.

آقایان و خانم‌های محترم تصمیم گیرنده بدانید که قطعاً می‌دانید ولی شاید دستتان بسته است یا می‌خواهدی بسته بماند، رسیدن به سطوح بالای فنی کمک هنگانی خواهد همه باید دست به دست هم دهند تا یک اتفاق خوب در والیبال بانوان رخ دهد در حال حاضر فقط رسانه ها به دنبال رفع مشکل والیبال بانوان هستند همکاران ما می‌نویسند و می‌نویسند.

طرف حساب این مطلب فقط فدراسیون نیست بلکه شامل حال وزارتی‌های عزیز، حامیان مالی بخش خصوصی که باید به خبر منافع اقتصادی به منافع ملی هم توجه کنند، بازیکنان، مربیان وباز هم مطبوعاتی‌ها و رسانه ها...

بیایید دست به دست هم دهمی تا لیگ والیبال بانوان هم مانند هندبال و بسکتبال پر رونق‌تر از قبل برگزار شود.

گزارشی از انسیه ورزنده

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار