علما و مراجع عظام به همراه خیرین قمی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی در طرح مهر نبوی کرامت حسنی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابراهیم حاجی مظفری  با اشاره به آغاز طرح «مهر نبوی، کرامت حسنی» که با هدف کمک به محرومین و نیازمندان زیر پوشش بهزیستی در قم برگزار شد از کمک مراجع عظام و علما به همراه جمعی از خیرین خبر داد و اظهار داشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مبلغ 100 میلیون ریال برای صرف مخارج نیازمندان زیر پوشش بهزیستی کمک کرد.


وی افزود: آیت‌ الله لطف‌الله صافی گلپایگانی نیز از دیگر مراجع عظام تقلید مبلغ 200 میلیون ریال برای نیازمندان زیر پوشش بهزیستی اهدا کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز مبلغ 50 میلیون ریال برای صرف مخارج نیازمندان و مددجویان بهزیستی کمک کرد.

وی با اشاره به مشارکت استاندار و معاونانش در این طرح گفت: حجت الاسلام صالحی منش، مبلغی را به عنوان بودجه ویژه به بهزیستی استان قم اختصاص داد.

حاجی مظفری اضافه کرد: حاج حسن مسبح که از خیران بزرگ قمی محسوب می‌شود نیز مبلغ 50 میلیون ریال و حاج حسن آقاجانی نیز از دیگر خیران قمی مبلغ 300 میلیون ریال به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی استان قم اهدا کردند.

وی اضافه کرد: حاج حسن فهمیمی نیز از دیگر خیران قمی مبلغ 11میلیون و 200 هزار تومان به مددجویان بهزیستی اهدا کرد.

حاجی مظفری با بیان اینکه شمار فراوانی از مردم و خیرین در این طرح شرکت کردند خاطرنشان کرد: شمارش هدایا و کمک‌های مردمی به پایان نرسیده است و پس از اتمام شمارش، میزان هدایای نقدی و غیر نقدی اعلام خواهد شد./س
برچسب ها: قم ، بهزیستی ، علما ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.