هفته سوم و چهارم هفتمین دوره رقابت هاي ليگ برتر ووشو از روز جمعه 13 دی ماه در آكادمي ووشو تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اين دوره از مسابقات لیگ برتر در دو گروه 5 تيمي با حضور تيم هاي هیئت ووشوی خوزستان، هیئت ووشوی خراسان رضوی، پارس جنوبی، هیئت ووشوی آذربایجان شرقی، رنگ فیروزه شیرازدر گروه یک وبعثت کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، فروشگاه زنجیره ای رفاه سیستان و بلوچستان،پرشینو تاکسیرانی آمل در گروه  دوم به صورت رفت و برگشت و بطور متمركز درآكادمي ووشو تهران برگزار می شود.

گفتنی است، هفته سوم و چهارم این رقابت ها روز جمعه 13 دی ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و تیم پرشین در هفته سوم به مصافبعثت کرمانشاهمی رود و هفته چهارم را استراحت می کند.

لازم به ذکر است، تيم پرشین در مسابقه هفته اول و دوم كه روز پنج شنبه 7 آذر  ماه برگزار شد، تيم هاي فروشگاه زنجیره ای رفاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی را به ترتيب با امتيازهاي 10 بر 2 و 12 بر 1 از پيش رو برداشت و با 6 امتياز در صدر گروه خود قرار گرفت.

همچنین، بر اساس نظر سازمان ليگ فدراسيون ووشو در گروه 2، تیم پرشین عنوان هاي فني ترين تيم، سرپرست اخلاق قاسم بختیاریان، مربی هفته رامین شیرآقایی و پر امتیازترین تالوکار حسام تشنیزی را به خود اختصاص داد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار