ماموران امنيتي آل خليفه برخي نوجوانان بازداشت شده را تهديد کرده اند که اگر اعتراف نکنند به آنان تجاوز خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤه ؛ جهاد السامي ده ساله و عبدالله يوسف سيزده ساله، دو نوجوان بحريني هستند که سيزده روز است در زندان آل خليفه در بحرين در حبس به سر مي برند. اين دو نوجوان به اتهام پرتاب سنگ به سوي نيروهاي امنيتي بازداشت شده اند. نجلا علي، وکيل اين دو نوجوان، با توجه به کمي سن و نيز محصل بودن آن دو، خواستار آزادي آنان شده است، با اين حال پاسخ مقامات آل خليفه منفي بوده است.

اين در حالي است که سازمان عفو بين الملل، پيش از بازداشت اين دو نوجوان، مقامات آل خليفه را به بازداشت و شکنجه کودکان متهم کرده بود. نيروهاي امنيتي بحرين از آغاز اعتراضات مردمي در اين کشور، دهها نوجوان را که سن آنان از سيزده سال تجاوز نمي کند، بازداشت کرده اند. اتهام اين نوجوانان شرکت در تظاهرات ضد دولتي و حمله به ماموران امنيتي اعلام شده است.

برخي از نوجوانان بحريني که مدتي را در زندان به سر برده و سپس آزاد شده اند اعلام کردند برخي ماموران امنيتي در زندان آنان را تهديد کرده اند که اگر اعتراف نکنند به آنان تجاوز خواهد شد. جمعيت الوفاق، دولت آل خليفه را مسئول عواقب و تبعات بازداشت نوجوانان دانسته و تصريح کرده اين اقدامات شرم آور است.

انتهای پیام / 
برچسب ها: مامور ، نیرو ، خلیفه ، تهدید ، تجاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار