مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: پایانه استقبال از زائران عراق در بادی ورود استان قم راه اندازه می شود.

"یحیی رضایی"، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم به خبرنگار  حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: برای ساماندهی وضعیت اقامت زائران عراق جلسات مختلفی در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان قم تشکیل شد.
 
وی افزود: برای رفاه بیشتر از زائران عراق پایانه استقبال از ؟در مبادی ورودی راه اندازی می شود تا مشکلی در حمل و نقل و اسکانها در هتلها نداشته باشند.
 
رضایی تصریح کرد: برای حذف دلالان و واسطه‌ها بحث تجمیع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با شرکت‌های  حمل و نقل را در دستور کار قرار دادیم و تا چهار ماه آینده این کار انجام خواهد گرفت.
 
مدیر کل میراث فرهنگی استان قم بیان کرد: معمولا در  خیابان انقلاب شهر قم  دلالان و واسطه ها به سراغ توریست های خارجی ی روند و برای ارائه خدمات رفاهی هزینه‌های بسیاری از آنها می گیرند همین موضوع باعث نارضایتی آنها شده است.
 
وی افزود: هم اکنون از این خیابان سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری وجود دارد که قصد داریم چهار دفتر دیگر نیز راه اندازی کنیم.
 
رضایی اظهار داشت: ظرفیت هتلها استان قم 7500 تخت بوده که 80 درصد این ظرفیت توسط زائران خارجی  از کشورهای لبنان، کویت، بحرین، پاکستان، هند و عربستان و به ویژه عراق تکمیل می شود.
 
انتهای پیام/ص
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار