قلعه نویی گفت: از اینکه تیم استقلال مانند همه تیم‌ها مشکلات مالی دارد به هیچ وجه حرفی نزده‌ام و این مسئله به حیطه مدیریتی برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل راه‌آهن سورینت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعا  بازی سختی داریم و راه‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که از مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است.



وی در خصوص جایگاه راه‌آهن افزود: در واقع جایگاه فعلی راه‌آهن اینجا نیست این تیم با بازیکنان جوان و کادر فنی با تجربه‌ای که دارد می‌تواند در لیگ جایگاه بهتر از این داشته باشد اما نمی‌دانم چرا در چنین جایگاهی قرار گرفته است این تیم فردا درمقابل ما با انگیزه‌تر بازی خواهد کرد و این مسئله کار را برای تیم ما سخت کرده است.


امیر قلعه‌نویی با اشاره به تغییر مکان بازی عنوان کرد: من نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این بازی را در زمین دیگری برگزار می‌کند درواقع این زمین به هیچ وجه پتانسیل یک بازی لیگ برتری را ندارد از چمن خوبی برخوردار نیست و درکل زمین مناسب دیدار تیمما با راه‌آهن نمی‌باشد ولی مجبوریم فردا در این زمین به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص پژمان منتظری و مشکل مالی تیم استقلال تهران تصریح کرد: من در مسائل مالی دخالت نکردم و در این مورد صحبت نمی‌کنم به هیچ وجه از قرارداد بازیکنان اطلاعی ندارم و همین حالا نیز از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین قرارداد بازیکنان بی‌اطلاعم و فقط این را می‌گویم امیدوارم مشکلات مالی باشگاه استقلال حل شود.



وی با اشاره به شایعات پرداخت پول به منتظری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اینکه گفته‌اند باشگاه استقلال 900 میلیون تومان به منتظری داده است کاملا شایعه است و این را بندانید باشگاه استقلال چنین پولی ندارد که به بازیکنان بدهد.

امیر قلعه‌نویی به نقش مدیرعامل اشاره و تاکید کرد: بحث مالی و حل این مشکل به حیطه مدیریت تیم فوتبال استقلال برمی‌گردد و فتح‌الله زاده قول بدهد که بازیکنان را به لحاظ مالی راضی نگه دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سوال آیا محروم یا مصدوم در تیم فوتبال استقلال در بازی فردا وجود دارد گفت: قاضی عمران‌زاده که به جمشیدیان، اولادی و غلام‌نژاد در این بازی نیستند و این کار ما را سخت کرده است.



وی با اشاره به از دست دادن بازیکنان در طول فصل اشاره کرد: ما آنطور که از خودمان انتظار داشتیم نتوانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم شما می‌دانید جباری را از همان اول فصل از دست دادیم در میانه‌های فصل مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد و در میانه‌های نیم فصل دوم منتظری را از دست داده‌ایم که این کار ما را سخت کرده است.

قلعه‌نویی در پایان تصریح کرد: امیدوارم همه قلعه‌نویی را درک کنند هنوز هم ما می‌توانیم از قهرمانی خود در لیگ دفاع کنیم زیرا بازیکنان ما لیاقت تکرار قهرمانی مجدد را دارند.

برچسب ها: امیر ، قلعه نویی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار