بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان معتقد است که دريافت سيمرغ از جشنواره فجر، با تمام حواشي و پشت پرده‌هايش، براي هنرمند باشهرت و معروفيت همراه است.

مجيد مظفري، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: درحال حاضر سوغات سيمرغ براي هنرمندي كه آن را دريافت كرده فقط شهرت است و امتياز ديگري ندارد. 

وي بيان كرد: بازيگري در وهله اول،‌ به شعور و استعداد بازيگري و توانمندي نياز مبرم دارد و خصوصيات ديگر در مراتب و مراحل ديگر اولويت دارد. در سينماي جهان هم همين الگو برقرار است و چهره،‌ تيپ و جذابيت ظاهري بعد از توانايي و هنر بازيگري مورد توجه قرار مي‌گيرد. 

مظفري عنوان كرد: مخاطب ممكن است در اوايل اكران فيلم بخاطر يك بازيگر و هنرپيشه به سينما برود ولي اگر قصه فيلم جذاب باشد دهان به دهان مي‌چرخد و مردم ديگر بخاطر داستان فيلم از آن استقبال مي‌كنند. 

وي افزود: فيلم ساز و كارگردان اگر حرفه‌اي و خوب باشد هيچ وقت هدف را صرفا برگشت سرمايه و سود قرار نمي‌دهد و اسم و كار خود را فداي مسائل ظاهري نمي‌كند اين عمل، كار كارگردانهاي غيرحرفه‌اي و سطحي است. 

وي خاطرنشان كرد: بسياري از بازيگران خوب و توانمند را داريم كه هنوز مورد توجه هستند اما در كل بايد به بازيگران با استعداد در هر سن و سالي توجه كرد.

انتهاي پيام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.