جلسات ترتیل قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در هفته جاری هر روز پس از اقامه نماز صبح در دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی هر روز جلسات ترتیل قرآن کریم را با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می‌‌کند.

جلسات ترتیل این هفته نیز در محل دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی با حضور مصطفی ملکی و مهدی حسنی همه روزه از پس از اقامه نماز صبح برگزار می‌‌شود.

بر اساس این گزارش، محافل انس با قرآن ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن الائمه(ع) همه روزه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

در این محافل قرآنی قاریان کشوری و بین‌المللی همچون سیدخلیل‌الله نجات‌حسینی، حمید شاکرنژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا، جواد کاشفی، رضا قانع، سعید بیژنی، امیر لعل‌اول، علیرضا اسحاقی، سیدجواد حسینی، سیدمحمدجواد علمی، سیدجواد سادات‌فاطمی و محسن حسنی‌کارگر تلاوت قرآن کریم دارند.

همچنین رضا عابدین‌زاده، سیدعلی مومنیان، مهدی حسنی و علی عرفانیان نیز اجرای حفظ خواهند داشت و ارائه تواشیح گروه‌های عروةالوثقی، نجل الهدی، فدک الزهرا(س) و سیره النبی(ص) از دیگر برنامه‌های این محافل خواهد بود.

محفل بانوان نیز در روز جمعه، 20 دی‌ماه با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) از ساعت 8 الی 11 در محل دارالقرآن‌‌الکریم آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد که تلاوت قرآن کریم و قرعه‌کشی مسابقه فرقان از جمله برنامه‌های این محفل است./ز

برچسب ها: جلسات ، ترتیل ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.