معاون وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: با جديت به دنبال پاكسازي ميادين مين در مناطق غربي كشور هستيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


رضا طلايي نيك گفت: حماسه سازي ها و ايثارگري هاي مردم خوب و شريف اين منطقه در طول 8 سال دفاع مقدس هيچگاه از ذهن ها زدوده نخواهد شد و ما همواره به يا داريم كه اين مردم در كنار رزمندگان اسلام خالق چه شگفتي ها و دستاوردهاي ارزشمندي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي شدند.

معاون وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تصريح كرد: تا زمانيكه كار مين زدايي بصورت 100 درصد تمام نشود اين ماموريت ادامه خواهد داشت و در اين زمينه شناسايي مناطق مورد نظر را بصورت يك برنامه جامع و كامل دنبال خواهيم كرد.

طلایی نیک با بيان اينكه وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نسبت به انجام اين ماموريت حساسیت ويژه دارند، گفت: از ساير اعتبارات وزارت دفاع براي انجام ماموريت مين زدايي استفاده خواهيم كرد، زيرا اعتقاد داريم كه مردم اين مناطق براي بازگشت به موطن اصلي خود نبايد با مشكلي در زمينه وجود مين مواجه باشند و اين جزء هدف مهم و اولويت هاي كاري ما است كه با جديت دنبال مي كنيم.

وي با اشاره به نوع فعاليت كار مين زدايي تصريح كرد: اين كار به گونه اي است كه هزينه بر و زمان بر است و امروزه پس از گذشت چندين سال از جنگ جهاني دوم در كشورهاي مدعي هنوز با اين مشكل مواجه هستند، اما خوشبختانه در ايران اسلامي با كمترين امكانات بيشترين و بهترين دستاوردها حاصل شده كه نشانگر روحيه جهادي و بسيجي عوامل اجرايي و دست انداركاران آن است.

وي گفت: اينكه حتي يك نفر بر اثر مين دچار مصدوميت شود براي ما خوشايند نيست و در اين راستا ضمن تلاش براي سرعت عمل، دقت عمل و كيفيت كار را نيز مد نظر قرار مي دهيم./س



برچسب ها: کرمانشاه ، مین ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.