نایب قهرمان دسته فوق سنگین رقابتهای جهانی لهستان، با وجود آسیب دیدگی در هفته پنجم و پایانی رقابتهای لیگ وزنه‌برداری با دوبنده تیم پیکان روی تخته خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، هفته پنجم و پایانی لیگ وزنه برداری در حالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اهواز برگزار می شود که رقابت نزدیک و میلیمکتری دو تیم ملی حفاری اهواز و پیکان تهران بر سر کسب عنوان قهرمانی، حساسیتی دوچندان به این مسابقه بخشیده است. همین موضوع باعث شده تا اکثر مدعیان با از سرگیری تمرینات خود برای حضور در هفته پایانی آماده شوند.

یکی از این مدعیان بهادر مولایی است که این روزها در کنار دیگر نفرات تیم پیکان در سالن کبکانیان تهران تمرین می کند. مولایی با بیان اینکه از بعد از رقابتهای جهانی لهستان با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند گفت: آسیب دیدگی من از ناحیه کتف است و در لهستان، زیر وزنه 261 کیلویی ایجاد شد. البته اگر فرصت استراحت برایم بوجود می آمد تا الان بهبود یافته بود اما  بلافاصله پس از بازگشت از رقابتهای جهانی در اردوی تیم پیکان حضور پیدا کردیم تا این تیم از کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی عقب نماند. من با همین آسیب دیدگی در هفته چهارم لیگ برای پیکان وزنه زدم. البته در حال حاضر مصدومیتم رو به بهبود است اما طبیعی است که با توجه به فشار مضاعفی که از ابتدای سال تاکنون روی من بوده، در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشم.
 
وي در ادامه افزود: من در طول 10 ماه گذشته به هیچ عنوان استراحت نداشتم. حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا، یونیورسیاد جهانی و رقابتهای جهانی لهستان و در کنار آن رقابتهای لیگ وزنه برداری، فشار زیادی را به من وارد کرد. با این حال به خاطر تعهدی که به باشگاه پیکان دارم و شرایط حساس لیگ، با وجود خستگی فراوان و همینطور آسیب دیدگی، در هفته پنجم و پایانی لیگ وزنه برداری نیز برای تیمم وزنه خواهم زد تا در کورس رقابت با ملی حفا ری بتوانم امتیازات خوبی برای پیکان به دست بیاورم.

مولایی درباره احتمال تقابل دوباره با بهداد سلیمی، وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی حفاری در هفته پایانی نیز خاطرنشان کرد: من در یک سال گذشته در مسابقه های زیادی شرکت کردم و این طبیعی است که بهداد از آمادگی بالاتری نسبت به من برخودار باشد. با این حال برای من بیشتر از آنکه در رقابت با قهرمان المپیک برنده باشم یا بازنده، تعهدم به باشگاه پیکان اهمیت دارد. شاید هر وزنه بردار دیگری جای من بود به خاطر فشارهای ناشی از مسابقه های متوالی، حاضر نمی شد در دو هفته پایانی لیگ وزنه بزند اما من همچنان تمرین می کنم تا در حد توان، عضوی موثر برای باشگاهم باشم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جهانی ، قهرمان ، سنگین ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار