مدیر اداره جامع خدمات،‌رفاه و مشا‌رکتهای اجتماعی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح پیشگیری از استقرار بزهکاران در محلات این منطقه خبر داد.

 مهر آفرین فخار‌ی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح پیشگیری از استقرار بز‌هکارن در محلات منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات، رفاه و مشار‌کتهای اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: فضاهای بی دفاع شهری در محلات 13 گانه منطقه 12 بستر مناسبی برای استقرار بزهکاران در این منطقه است.  
 
فخار‌ی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح تحت نظارت کارشناسان اداره جامع خدمات،‌ رفاه و مشار‌کتهای اجتماعی فضاهای بی دفاع شهری شناسایی و اصلاح خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: پیشگیری از استقرار بزهکاران در‌محلات 13 گانه منطقه 12، شناسایی و اصلاح فضاهای بی دفاع شهری، در آوردن فضاهای بی دفاع شهری از حالت خرابه و متروکه، مرمت و آسفالت این فضا‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
فخار‌ی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه 12 افزود: شناسایی 475 فضای بی دفاع شهی، اصلاح 40 تا 50 درصد فضاهای بی دفاع شهری، تبدیل و تحویل فضاهای بی دفاع شهری در پروژه های عمران شهری، جمع آوری بزهکاران و معتادان از محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر اداره جامع خدمات، رفاه و مشار‌کتهای اجتماعی شهرداری منطقه 12 است.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار