فرماندار بیله سوار گفت : گمرک و پایانه مرزی بیله سوار ظرفیتی مناسب برای افزایش ترددهای مرزی و توانمند سازی اقتصاد منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رسول زیبانژاد امروز در جلسه ساماندهی فعالیت خوردهای سواری افزود:گمرک بیله سوار تنها گمرک مرزی فعال با ابعاد تردد مرزی و مبادلات تجاری به شکل گسترده است و می توان از این فرصت در جهت رونق و توسعه اقتصاد منطقه بیشتر از این بهره برد.


وی تاکید کرد که در این راستا باید تجهیزوتکمیل ساختمان جدید گمرک بیله سوار و توسعه آن مورد توجه قرار گیرد.


زیبانژادبا اشاره به میزان تردد اتباع آذری این گمرک افزود : با بهبود کیفیت خدمات رسانی به مسافران خارجی می توان میزان ترددها در دووی مرز را افزایش داد .

فرماندار بیله سوار همچنین به فعالیت خودروهای کرایه ای برای انتقال مسافران داخلی و خارجی دراطراف گمرک بیله سوار مغان اشاره کردو گفت: با توجه به نابسامانی ساماندهی خودروها و برخی نارضایتی ها در تردد مسافران خارجی تصمیم به ساماندهی خودروهای پلاک شخصی گرفته شده است.


او افزود: اولویت سرویس مسافران و گردشگران آذری با خودروهای پلاک عمومی است و با توجه جدی به فعالان این حوزه در شهرستان سعی می کنیم از ظرفیت خود منطقه و رانندگان و خودروهای عمومی آن استفاده کنیم./س

انتهای پیام/




برچسب ها: بیله ، سوار ، پایانه ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.