مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی این تیم گفت: سرمربیگری کریمی شایعه‌ای بیش نیست.

حمید زینی‌زاده مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: علی کریمی بازیکن مؤثر تیم تراکتورسازی است. بر این اساس کارت مربیگری ندارد تا سرمربی تراکتورسازی شود.

زینی‌زاده در ادامه اظهار داشت: جلالی بر اساس حکم کمیته انضباطی برای بازی امروز محروم است. بر این اساس فرهاد پورغلامی به جای جلالی هدایت تیم ما را بر عهده می‌گیرد.

وی درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی بیان کرد: بر اساس برنامه قرار است که اعضای هیئت مدیره فردا تشکیل جلسه دهند تا در مورد وضعیت جلالی تصمیم بگیرند.

زینی‌زاده درباره احتمال جدایی جلالی از تیم تراکتورسازی بیان کرد: به هر حال این مسئله بستگی به خود جلالی دارد که قصد ادامه همکاری با تراکتورسازی دارد یا می‌خواهد از تیم جدا شود. ما جلالی را آوردیم و حمایت‌های لازم را از این مربی تا الآن انجام دادیم.

زینی‌زاده درباره پیشنهاد سرمربیگری به رسول خطیبی و حمید استیلی بیان کرد: ما با هیچ مربی صحبت نکردیم. در حال حاضر جلالی سرمربی تیم است و ما هم تلاش می‌کنیم که جلایلی را حفظ کنیم.

وی درباره کار غیرحرفه‌ای دلفکار عضو هیئت مدیره تراکتورسازی اظهار داشت: اتفاقات غیر حرفه‌ای همواره در فوتبال رخ می‌دهد. دلفکار هم بیان کرده که قصد انجام کار خیر داشته اما متأسفانه رفتار حرفه‌ای را رعایت نکرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: جلالی هم کار غیر حرفه‌ای انجام داده و نباید بیانیه صادر می‌کرد. ما می‌توانیم مشکلاتمان را درون تیم برطرف کنیم و در رسانه‌ها اختلافاتمان را مطرح نکنیم.

وی درباره ناراحتی جلالی از دادن اولتیماتوم به این مربی گفت: به هر حال جلالی بداند که باید انتقادپذیر باشد و نسبت به سخنان اعضای هیئت مدیره سریع واکنش نشان ندهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال اعضای هیئت مدیره در جلسه فردا در مورد ماندن یا نماندن جلالی تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار