دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌گران سرمایه‌های کشور را با قانون‌شکنی از بین بردند و به نوعی سرمایه‌سوزی کردند، بنابراین آن‌ها بایستی محاکمه شوند.

"علیرضا زاکانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر "اردشیر امیرارجمند" مشاور ارشد "میرحسین موسوی" مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: سردسته فتنه‌ 88، آمریکاست.

وی با تاکید بر اینکه سران داخلی فتنه هم بدانند حصر آن‌ها مربوط به سپاه نیست، گفت: امثال امیرارجمند از این موضوع بی‌اطلاع‌اند چرا که محاکمه سران فتنه به دست وزارت اطلاعات است و این وزارتخانه نیز به وظایف خود عمل می‌کند.  
 
زاکانی با بیان اینکه سران فتنه نیاز به محاکمه جدی و مقدم بر آن محاکمه در نزد افکار عمومی دارند، تصریح کرد: فتنه‌گران سرمایه‌های کشور را با قانون‌شکنی از بین بردند و به نوعی سرمایه‌سوزی کردند، بنابراین آن‌ها بایستی محاکمه شوند. 

گفتنی است چندی پیش " اردشیر امیر ارجمند" مشاور ارشد "میرحسین موسوی" در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۱۵ دی ۱۳۹۲
سران فتنه گران درمملکت جمهوری اسلامی بایدمحاکمه شوند.طبیعیست این خواسته ی تمامی ملت شهید پرورست.
آخرین اخبار