استاندار اردبیل گفت: برای ایجاد انگیزه بالا در فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در این استان باید ریسک سرمایه گذاری های بخش خصوصی به حداقل ممکن برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: برای ایجاد علاقه در سرمایه گذاران خارجی و تضمین سرمایه گذاری، کشورهای مختلف شیوه های گوناگونی را اعمال می کنند که با استفاده مطلوب از این مسیر قانونی می توان سرمایه گذاران ذی صلاح خارجی را برای حضور کاری در اردبیل سوق داد.

وی گفت: قبل از آغاز مراحل اجرایی طرح های بزرگ سرمایه گذاری باید نیازسنجی ها و مطالعات لازم از جمله درباره تامین مواد اولیه و وجود بازار فروش انجام گیرد.

خدابخش افزود: دولت برای حمایت از فعالیت بخش خصوصی وارد میدان شده و فعالان این عرصه با استفاده صحیح از فرصت کم نظیر پیش آمده می توانند سهمی در جهت تحقق حماسه اقتصادی داشته باشند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت های قابل قبول در این حوزه هم مدیران اجرایی و هم سرمایه گذاران باید مدیریت زمان را نیز مد نظر قرار دهند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان ها بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و بنا به اصل 138 قانون اساسی تصویب شده است.

هاشم مظفری افزود: دراین جهت سازمان امور اقتصادی و دارایی استان از نیمه دوم اردیبهشت امسال با هدف ایجاد پنجره ای واحد، محلی را با امکانات لازم برای استقرار نمایندگان دایمی دستگاه های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری در نظر گرفته است./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، سرمایه ، گذاری ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.