رودهن/

افراد دلسوز در آموزشگاههای هنر موسیقی ایرانی دیده نمی شوند

خواننده کشورمان گفت: از هنرستان ها و دانشگاه ها گرفته تا سایر مکان های آموزش هنر موسیقی در کشور یک فرد دلسوز در این مکان های فرهنگی برای هنر موسیقی ایران نمی بینیم و این جریان باید از طریق نظارت درست بهبود یابد .

اسفندیار قره باغی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت موسیقی زیرزمینی گفت : موسیقی زیر زمینی به عنوان موسیقی کاذب در نوع پوشش و حرکات جوانان ما تاثیرات منفی داشته است و فرهنگ ما را به ویژه در میان قشر جوان تحت تاثیر قرار داده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:از هنرستان ها و دانشگاه ها گرفته تا سایر مکان های آموزش هنر موسیقی در کشور یک فرد دلسوز در این مکان های فرهنگی برای هنر موسیقی ایران نمی بینیم و این جریان باید از طریق نظارت درست بهبود یابد .

این خواننده کشورمان با اشاره به نمونه هایی از آثار هنرمندان موسیقی کشوراضافه کرد:امثال مشکی رنگ عشقه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته مجوز گرفته است و در بازار موسیقی کشور توذیع شده و در دسترس مخاطب قرار گرفته است .

قره باغی در خاتمه اظهارداشت :در صورتی که تولیدات فاخر ما در بازر حتی نمی توانند هزینه های هنرمندان ما راجبران کنند .ومسولان باید فکری به حال این موضوع بکنند/س .


برچسب ها: آموزشگاه ، هنر ، موسیقی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.