"پوراندخت مهیمن"، بازيگر سريال "معراجي‌ها" گفت: بعد دو ماه فعاليت و ايفاي نقش در سريال "معراجي‌ها" کار من در آن به پايان رسيد و متفاوت‌ترین نقش خود را در این سریال ایفا کرده‌ام.

"پوراندخت مهيمن"، بازيگر سريال "معراجي‌ها" با اشاره به نقش پررنگ خود در اين سريال تلويزيوني، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: پس از دو ماه و نيم فعاليت، بازي‌ام در سريال "معراجي‌ها" به پايان رسيده و تا چند روز ديگر تصويربرداري صحنه‌هاي جنگ هم آغاز مي‌شود.
 
وي در خصوص نقش خود، افزود: فکر مي‌کنم متفاوت‌ترين نقش خود را در "معراجي‌ها" بازي‌ کرده‌ام و فقط درباره آن مي‌توانم بگويم که مادر شهيد هستم.
 
مهيمن ادامه داد: اين کاراکتر با فراز و فرودهايي جديد روبه‌رو بوده که مخاطبان در زمان پخش مي‌توانند چگونگي آنچه را که من گفته‌ام را قضاوت کنند.
 
بازيگر سريال "آينه" با اشاره به برگزاري جشنواره تلويزيوني جام جم، تصريح کرد: به شدت با برگزاري جشنواره تلويزيوني جام‌ جم موافق هستم و اين به نوعي تشويق و تشکر از هنرمندان کشور است.
 
مهيمن با اشاره به تقدير از هنرمندان پيشکسوت، اظهار داشت: تقدير از هنرمندان فعال و پيشکسوت قديمي که بعضي از آنان شايد ديگر مثل گذشته کار نکنند به ماندگاري جشنواره تلويزيوني جام جم کمک مي‌کند.
 
وي خاطرنشان کرد: اميدوارم جشنواره تلويزيوني جام جم روزي مانند جشنواره "فجر" بتواند به اوج و درخششي خاص به کار خود ادامه دهد.

انتهاي پيام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.