معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به راه اندازی یک ستاد هوانوردی در معاونت علمی فناوری گفت: به تفکرات و ایده‌های جدید در حوزه دفاعی احتیاج داریم و باید ابتکاری داشته باشیم تا در شرایط سخت کشور را نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سورنا ستاری فرزند سرلشکر شهید ستاری و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت فرمانده فقید نهاجا و همرزمانش که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: در مدت اخیر کمتر به وضعیت نیروی هوایی توجه شده و بیشتر ایده این بوده که در دفاع از کشور به سمت ساخت موشک رفته‌ایم.  
 
وی افزود: ما در معاونت علمی فناوری یک ستاد هوانوردی راه انداخته‌ایم و الان توانمندی بسیار زیادی داریم.  
 
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: وضعیت مالی کشور خیلی مساعد نیست و بودجه عمومی کشور وضع خوبی ندارد، در حالیکه همه کشور‌ها ده‌ها برابر برای امور دفاعی هزینه می‌کنند، لذا در حوزه نظامی و هوایی ما نباید عقب بمانیم.  
 
ستاری گفت: ما به تفکرات و ایده‌های جدید در حوزه دفاعی احتیاج داریم و باید ابتکاری داشته باشیم تا در شرایط سخت کشور را نجات دهیم.  
 
وی افزود: باید دانش را به صورت درست در عمل بکار گرفته و وارد صحنه شویم، لذا می‌توانیم ایده‌های جدیدی را در دفاع از کشور پیدا کنیم.  
 
معاون علمی فناوری رئیس جمهور با اشاره به شهادت سرلشکر ستاری و همرزمان شهیدش خاطرنشان کرد: باید به این مملکت خدمت کنیم، زیرا هدف شهدا خدمت به نظام و ملت بود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت ، فناوری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار