مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عراق و "یزیدانی" که عامدانه دستان خود را از آستين هرزگی و نامردی بيرون آورده‌اند/ از "نوچۀ منافقین" تا "فرزندان عبدالوهاب" ، جان کري: حضور ايران شايد در حاشيه کنفرانس "ژنو 2" سودمند باشد ، شهر فلوجه از وجود عناصر داعش پاكسازي شد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

عراق و "یزیدانی" که عامدانه دستان خود را از آستين هرزگی و نامردی بيرون آورده‌اند/ از "نوچۀ منافقین" تا "فرزندان عبدالوهاب"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/14/1893889_727.jpg

آل سعود و فرزندان عبدالوهاب بارها و بارها عراق و به خصوص مرقد امام حسين در كربلا را محل تاخت و تاز وحشيانه خود قرار داده اند و توهين هاي زيادي به اين امام بزرگوار و ديگر امامان معصوم كرده اند ...

29 زخمی در فرود اضطراری هواپیمای حجاج مشهد–مدینه + عکس

 هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 315 سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

جان کري: حضور ايران شايد در حاشيه کنفرانس "ژنو 2" سودمند باشد

 "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا در نشست خبري پیش از عزیمت از رام الله به اردن گفت: حضور ايران شايد در حاشيه کنفرانس ژنو2 درباره سوريه سودمند باشد.

بازداشت 12 تن در موصل
 پليس عراق 12 نفر را در موصل بازداشت کرد.

نشست خبري درباره وضع جسماني "قصاب صبرا و شتيلا"
 شبکه تلويزيوني سي ان ان لحظاتي پيش در خبري فوري از آغاز نشست خبري در وضع جسماني آريل شارون، نخست وزير سابق دولت يهود خبر داد.

اذعان داعش به وضعیت فاجعه‌بار این گروه تروریستی

گروه دولت اسلامي عراق و شام موسوم به داعش روز يکشنبه وضع نيروهاي خود را در پي تشديد درگيري‌ها و کشته شدن شمار زيادي از نيروهايش از جمله يک فرمانده ميداني، فاجعه بار توصيف کرد.

شهر فلوجه از وجود عناصر داعش پاكسازي شد

 شوراي عشاير شهر فلوجه عراق در بيانيه اي از پاكسازي اين شهر از وجود عناصر گروه تروريستي امارت عراق و شام(داعش) خبر داد.

آماده‌باش نیروهای "پیشمرگه" برای مقابله با داعش
 وزارت "پیشمرگه" در منطقه کردستان عراق از آماده باش نیروهای خود به منظور جلوگیری از پیشروی و ورود افراد مسلح "داعش" به این منطقه خبر داد.

جنبه جديدي از فقر در انگليس
پايگاه اينترنتي ورلد سوسياليست در گزارشی با عنوان " جنبه جديدي از فقر در انگليس " به تحلیل این موضوع در انگلیس می‌پردازد .

جدول نرخ برابري ارزهاي كشورهاي اسلامي و آسيايي
 امروز يكشنبه پانزدهم دي ماه رينگيت مالزي با کاهش روبرو شد و درهم امارات صعود قابل توجهي كرد.

گلوبال پست: اميد چنداني به مذاکرات سازش نمي‌رود
 پايگاه اينترنتي گلوبال پست در گزارشي به قلم دانيل آر. دپتريس با عنوان " اميد اندک به مذاکرات فلسطينيان و رژيم صهيونيستي اما لزوم ادامه آن" مي نويسد: مذاکرات قبلي حتي در ميانه روند مذاکرات و يا در واپسين لحظات با شکست مواجه شده است.

9 كشته در خشونت هاي امروز عراق
 در اثر خشونت هاي امروز عراق 9 تن كشته شدند.

جان كري وارد اردن شد

 وزير امورخارجه آمريكا لحظاتي پيش وارد عمان پايتخت اردن شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار