سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: از تحول سرمربیگری تارتار رضایت کامل دارم و از زمانی او در تیم حضور دارد تیم ما نتیجه بهتری گرفته است و باشگاه در حال تدارک بازی برای خداحافظی رسول خطیبی است.

عبدالرزاق در خصوص میزان رضایت از سرمربی جدید تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر از تارتار راضی‌ام در واقع خیلی راضیم. وی مربی خوبی است و بسیار کار بلد می‌توان گفت بطور کل از لحاظ فنی کار بلد، فنی و می‌توان گفت سرمربی خوبی برای تیم ما است و ما از وی راضی هستیم.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز افزود: به لحاظ فنی تیم گسترش فولاد را دچار تحول کرده و از زمانی که وی در تیم حضور دارد نتایج هم راضی کننده بوده است.

عبدالرزاق با تمجید از سرمربی سابق تیم  فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: از زحمات خطیبی نیز تشکر می‌کنم زیرا مربی نیز زحمات زیادی برای باشگاه کشید و فراموش نکنید خودشان از تیم کناره‌گیری کردند و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز در مورد بازی خداحافظی برای رسول خطیبی نیز گفت: باشگاه دنبال تدارک بازی خداحافظی برای رسول خطیبی است البته این مسئله در حیطه‌ی من نیست و به شخص مدیرعامل برمی‌گردد که زمان و مکان تدارک این بازی را در نظر بگیرم.

وی در خصوص ماندن یا نماندن تیم گسترش در لیگ برتر نیز عنوان داشت: قطعاً با این تغییرات که شامل همت کادر فنی و زحمات بازیکنان است تیم گسترش در لیگ برتر ماندنی خواهد شد.

عبدالرزاق در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با لطف پروردگار و تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی و مدیریت این باشگاه بتوان این تیم را در لیگ برتر سال آینده نگه داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار