مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دفاع از سران فتنه سواستفاده از تریبون مردم است، گفت: باید از علی مطهری پرسید که مردم از دیدگاه تو چه کسانی هستند؟ مردمی که حماسه 9 دی را خلق کردند، آیا حق و حقوقی ندارند که از آن‌ها دفاع کرد؟

"حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر "علی مطهری" مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: به راه انداختن فتنه 88 امیدی به دشمنان نظام و کشور داد که انگیزه آنها را برای براندازی نظام دو چندان کرد تا به خیال خامشان بتوانند به این هدف دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 زمینه‌ساز تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی شد، گفت: سلب امنیت مردم از سوی اراذل و اوباش، مخدوش کردن حیثیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا و دستیابی رسانه‌های غربی به سوژه‌ای مناسب به نفع خود از جمله موضوعاتی بود که طی 8 ماه به دلیل عملکرد سران فتنه مهیا شد.

مشاور نمایده ولی فقیه با تاکید بر اینکه فتنه 88 میدان عقده‌گشایی را برای دشمنان فراهم ساخت، گفت: اقدام علیه نظام با چتر پوششی انتخاباتی هجوم علیه اعتقادات و مقدسات کشور و مردم، هنجارشکنی و قانون‌شکنی در کشور از دیگر موضوعاتی بود که در آن مدت شاهد آن بودیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنور در واکنش به سخنان اخیر "علی مطهری" گفت: اگر نظام با سران فتنه برخورد تندی نمی‌کند به دلیل رافت و لطف نظام است و اینکه نمی‌خواهد از سران فتنه بت بسازد چراکه آنها حتی استحقاق مجازات را ندارند.

وی به سخنان مطهری در دفاع از سران فتنه مبنی براینکه من ازحقوق مردم دفاع می‌کنم، اشاره و تصریح کرد: باید از علی مطهری پرسید که مردم از دیدگاه تو چه کسانی هستند؟ مردمی که حماسه 9 دی را خلق کردند، آیا حق و حقوقی ندارند که از آن‌ها دفاع کرد؟

ذوالنور تصریح کرد: علی مطهری از کسانی دفاع می‌کند که حق مردم را نقض کرده و به آرمان‌ها و مقدسات مردم طی 8 ماه آسیب وارد ساختند.

وی با بیان اینکه مطهری در همه جا بنای مخالف‌خانی دارد، گفت: نباید تریبونی که ملت ایران در اختیار این نماینده قرار دادند برای کسانی صرف شود که آبرو، منافع، مقدسات و آرمان‌های مردم و نظام را مورد هدف قرار دادند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: مطهری در سخنان خود استقلال،‌ صلاحیت و سلامت قوه قضاییه را به طور کامل زیر سوال برد اما این قوه براساس عدالت پیگیری‌هایش را تاکنون انجام داده است.

حجت‌الاسلام ذوالنور تاکید کرد: دفاع از سران فتنه سواستفاده از تریبون مردم است و لازم است که دادستانی به عنوان مدعی‌العموم پرونده مربوط به علی مطهری را بررسی کند و برخورد لازم را در صورت بروز جرم انجام دهد.

گفتنی است علی مطهری در اظهارات اخیر خود در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم از ضرورت رفع حصر سران فتنه سخن گفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار