رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:

ششمین "کنگره سلامت در بلایا" گامی در جهت مشارکت عمومی مردم

ششمین کنگره بین‌المللی سلامت در بلایا به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی در تاریخ ۶ الی ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از ارسال بیش از ۳۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه کنگره بین‌المللی سلامت در بلایا خبر داد و گفت: ششمین کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود. 

رئیس‌زاده به ارسال ۳۰۰ مقاله علمی در این کنگره اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه ارسال شده و ۴۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، همچنین پیش بینی می‌شود زمان برگزاری بیش از دو هزار مقاله دریافت شود. 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی به محور اصلی این کنگره پرداخت و تصریح کرد: محور اصلی برگزاری این کنگره، مشارکت عمومی مردم و سازمان‌ها می‌تواند آسیب ناشی از وقوع خطرات را کاهش داده و همچنین هدف این سازمان، بالا بردن سطح آگاهی مردم در این راستا است. 

وی از حضور نخبگان کشورهای مختلف در این کنگره خبرداد و گفت: در ششمین کنگره بین‌المللی سلامت در بلایا و حوادث تاکنون از نخبگان کشورهای دیگری همچون، استرالیا، انگلیس، سوئد، ایتالیا و مهمانانی از سازمان بهداشت جهانی دعوت به عمل آمده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار