استاندار همدان از پيگيري خواهر خواندگي استان همدان با يکي از استان هاي روسيه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  محمد ناصر نيکبخت گفت: سفير ايران در کشور روسيه  در حال انجام امور و کارهاي خواهر خواندگي يکي از استان هاي متمول و توسعه يافته  کشور روسيه با استان همدان است که شرط اين کار را اجراي چند طرح و پروژه ناشي از اين تفاهم نامه در شهرستان نهاوند عنوان کرده است.
 وي توسعه و پيشرفت نهاوند را از مهمترين دغدغه ها واز مهمترين کارهاي خود عنوان کرد و افزود: به مردم شهرستان نهاوند قول مي دهم لحظه به لحظه امور و طرح هاي نهاوند را تا رسيدن به نتيجه نهايي پيگيري کنم و حتي براي بازدهي بيشتر از وقت اضافه استفاده کنم  تا مردم نهاوند از بابت رفتن سنايي هيچ ضرر و صدمه اي نبينند.
 استاندار در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بيشترين تلاش و برنامه هاي مهم دولت تدبير و اميد توسعه اقتصادي و رسيدگي به وضعيت معيشتي مردم است.
 نيکبخت اضافه کرد: بزرگترين دستاورد و موفقيت هاي نظام جمهوري اسلامي ايران بر اساس وحدت کلمه، ايستادگي و پايداري در برابر دشمنان و اطاعت و تبعيت از ولايت فقيه به دست آمده است و تمام مسئولين دولت تدبير و اميد قصد دارند با محوريت شاخص هاي ذکر شده کشور را به سمت توسعه و پيشرفت ترسيم شده هدايت کنند.
استاندار تصريح کرد: در شرايط موجود براي رونق اقتصادي در استان همدان بهترين راه حل جذب سرمابه گذران داخلي و خارجي به منظور تعريف و اجرا پروژه هاي کلان صنعتي و کشاورزي و توليد است.
نيکبخت با توجه به وضعيت اقتصادي کشور ، خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر از 1500 واحد توليدي استان همدان 600 واحد آن به علت سو مديريت، کم توجهي مديران و مسئولين و وجود تحريم هاي ظالمانه تعطيل شده اند.
 وي افزود: مهمترين اولويت کاري مجموعه اجرايي استان همدان احيا و راه اندازي کارگاه هاي توليدي تعطيل شده است تا بتوانيم رونق اقتصادي را در استان همدان حاکم کنيم.
استاندار با بيان اينکه همدان به عنوان يکي از استان‌هاي مطرح کشور در عرصه‌هاي کشاورزي، گردشگري و صنعتي است، گفت: براي رساندن استان به جايگاه واقعي خود بايد مديران با برنامه و کار کارشناسي شده گام بر دارند.
امام جمعه نهاوند نيز در اين مراسم تصريح کرد: انقلاب اسلامي ايران به واسطه داشتن خلق و خوي استکبارستيزي و حق‌طلبي به عنوان الگوي مناسب براي تمام کشورها و به ويژه کشورهاي مسلمان و آزاده‌خواه منطقه تبديل شده است.
حجت‌الاسلام و المسلمين عباسعلي مغيثي شکر نعمت خدمت در نظام جمهوري اسلامي را تلاش براي خدمت صادقانه و بي‌منت به مردم خواند و گفت: از آنجايي که مردم ولي‌نعمت ما هستند بنابراين مسئولان بايد براي خدمت به مردم افتخار کنند./س
برچسب ها: خواهر ، خوانده ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.