رئیس اداره ورزش و جوانان خنداب گفت: این شهرستان کمترین سرانه ورزشی را در بین شهرهای استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی انصاری اظهار داشت: شهرستان خنداب با سرانه ورزشی هفتاد صدم متر کمترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است که امید می‌رود در دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های نیمه تمام را به پایان رسانده و شاهد افزایش این سرانه باشیم.

وی تصریح کرد: توزیع ناعادلانه فضاها و امکانات ورزشی موجب شده برخی از شهرها با تراکم فضاهای ورزشی و برخی دیگر با نبود فضا مواجه شوند که باید توسعه متوازن فضاهای ورزشی در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خنداب از نیمه تمام ماندن سه سالن ورزشی در خنداب، روستای اناج و دهچال و دو زمین چمن مصنوعی در شهرهای خنداب و جاورسیان به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز خبر داد و گفت: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به کار بسته و اعتبارات خوبی را برای پروژه‌های ورزشی جذب کنند.

انصاری از ساماندهی یک هزار و 900 ورزشکار در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: این ورزشکاران در چهار سالن ورزشی موجود در شهرهای خنداب، جاورسیان و روستاهای آغداش و استوه به فعالیت می‌پردازند.

وی در ادامه گسترش ورزش همگانی، استعدادیابی، توجه به ورزش قهرمانی را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مرکزی ، خنداب ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.