با تلاش پلیس، فردی که به علت اختلاف خانوادگی پسر خاله خود را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سر‌هنگ" عباس ز‌اده" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده ای با عنوان شرار‌ت و چاقو کشی منجر به فوت از طریق کلانتری 11 تبریز به این پلیس واصل گردید که به دلیل فو‌ریتی بودن موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت.  
 
وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد که متوفی راننده خودرو نیسان و در حالت مجروح بصو‌رتی که هوشیاری لازم را نداشته با تغییر مسیر در کنار جاده متوقف بوده که به اورژانس انتقال و بعد از حضور عوامل اورژانس و مامورین کلانتری مجروح قادر به تکلم بوده و بیان داشته که فردی به هویت (م-پ) که پسر خاله وی میباشد او را با ضربات چاقو مجروح نموده و سپس مضرو‌ب فوت می نماید.  
 
این مقام انتظامی افزود: پس از وصول پرونده به این پلیس با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله متهم(م- پ )، مجرد، شغل بیکار از آدرس منزل وی واقع در قراملک دستگیر و در بازرسی منزل وی پیراهن چهارخانه کرم رنگ و دستمال آغشته به خون کشف شد.  
 
سرهنگ عباس زاده گفت: متهم در زمان دستگیری حالت متعادلی نداشته و در تحقیقات معموله از پاسخ به سوالات و باز‌جوئی‌ها خود داری نموده و با تمارض و اعلام اینکه قرص اعصاب و روان مصرف می کند و مدت 9 ماه است که در تخیل زندگی می کند از بیان جزئیات طفره رفته و در خصوص پیراهن و دستمال خونی مکشو‌فه از منزلش اعلام نمود که آنها متعلق به وی بوده است.  
 
وی ادامه داد: پیراهن و دستمال جهت مطابقت با گروه خونی مقتول تحویل آزمایشگاه جنایی گردیده که جوابیه حاکیست خونهای موجود روی آنها از نوع AB و با گروه خونی مقتول مطابقت داشته و گروه خونی مقتول A میباشد که با تفهیم این قاتل لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف و انگیزه ارتکاب جنایت را نیز اختلاف خانوادگی اعلام نمود.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: ضارب ، قتل ، تمارض ، اعتراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار