رئیس ستاد اقامه نماز کشور خبر داد

باید دلال مساجد برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز باشیم

حجت الا‌سلام و‌المسلمین قرائتی در جمع نماز یاور‌ان محلات شهر تهران در تالار شمس گفت: باید دلال مساجد برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز باشیم.

 به گزارش خبرنگار معارف  باشگاه خبرنگاران رئیس ستاد اقامه نماز کشور ضمن بیان مطالبی در مورد ترویج و اشاعه فرهنگ نماز گفت: برای ترویج فرهنگ نماز باید همانند دلال های ساختمان که واسطه برای ساخت بنا می شوند شما هم باید دلال مساجد برای آموزش و گسترش فرهنگ نماز در محلات شهر تهران باشید.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: گاهی اوقات باید برای ترویج فرهنگ نماز از خانواده ها شروع کنید تا بتوانید فرهنگ نماز را در بین خانواده ها گسترش دهید.  
 
 حجت الاسلام‌ و‌المسلمین قرائتی در ادامه صحبتهای خود برای ترویج فرهنگ نماز مثالهای بسیاری را بیان کرد و گفت: نماز مانند شیر مادر است که اگر شیر مادر به نوزاد نرسد صد رقم ویتامین به نوزاد تزریق شود جای شیر مادر را نمی‌ گیرد.  
 
برای دیندار و مذهبی شدن نیز هیچ چیز جای نماز را نمی گیرد 
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان توصیه به نماز یاو‌ران محلات شهر تهران گفت: 374 سرای محله در شهر تهران داریم از همین دارایی استفاده کنید و جوانان را به سوی سرای محله بیاورید و شوق خواندن نماز ترویج و اشاعه فرهنگ نماز را به آنها بیاموز‌ید.  
 
وی ادامه داد: برای افزایش ازدواج جوانان تلاش کنید وقتی مشکل ازدواج آنها حل شد سپس برای ترویج فرهنگ نماز برای آنها اقدام کنید.  
 
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان سخنان خود افزود: 70 تعریف برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز داریم که باید برای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز مطالعه کنیم و دانش خود را بالا ببریم و بعد آنها را به جوانان جامعه انتقال دهیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قرائتی ، نماز ، یاوران ، اشاعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار