فراخوان پيشنهادهاي همكاران فرهنگي پيرامون برنامه هاي سال 1393، طي بخشنامه‌اي از سوي معاونت توسعه مديريت و پشتيباني ابلاغ شد.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه  خبرنگاران از  وزارت آموزش و پرورش، در اين بخشنامه آمده است: در اجراي سياست هاي ابلاغي وزير آموزش و پرورش در خصوص ايجاد تحول و توسعه نظام بهره وري شوراي تحول مركزي آموزش و پرورش در نظر دارد مجموعه پيشنهادها، راهكارهاو طرح هاي عملياتي فرهنگيان گرامي را جهت اجرا در سال 1393 جمع آوري نمايد.

 براساس اين گزارش، توسعه مشاركت هاي همه جانبه مردمي، معلمان و دانش آموزان - عملياتي كردن بودجه در آموزش و پرورش- بهسازي و ساماندهي منابع انساني - ارتقاي كيفيت بهره وري و مديريت آموزشگاهي ازجمله سياست هايي است كه همكاران فرهنگي مي توانند پيشنهادات خود را با عناوين ذكر شده تا 30 بهمن ماه از طريق سامانه نظام پذيرش و بررسي پيشنهاد ها به آدرس www.pishnahad.medu.ir ارائه نمايند.

اين گزارش مي‌افزايد: پيشنهادهاي درج شده در سامانه مذكور توسط كميته هاي منطقه/شهرستان و استاني بررسي و پس از تاييد كميسيون تحول اداري اداره كل آموزش و پرورش استان از طريق سامانه مذكور به ستاد ارسال مي گردد.

گفتني است، به ده پيشنهاد برتر، لوح تقدير و جوايز ارزشمند اعطا خواهد شد.

لازم به ذكر است؛ لينك سامانه بررسي پيشنهادهاتا 30 بهمن ماه بر روي صفحه اصلي همين پايگاه قابل مشاهده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: معاونت ، برنامه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.