عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: 60 نماینده استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده‌اند که امیدواریم با برطرف شدن سوءتفاهمات استیضاح در دستور کار مجلس نباشد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در این اوضاع و شرایط که تنها چند ماهی از آغاز به کار دولت یازدهم می‌گذرد به صلاح و صرفه کشور و دولت نیست بلکه باید با سعه صدر مشکلات و نارسایی‌ها را با تعامل دوجانبه نمایندگان مجلس و وزرا برطرف کرد.

وی گفت: تیم اقتصادی دولت و عموم مردم علاقه‌مند هستند تا حماسه اقتصادی در سالی که به همین نام مزین است تحقق پیدا کند که در تحقق آن باید دست به دست هم دهیم تا با رفع مشکلات و نارسای‌های معیشتی اجازه دهیم در این مقطع حساس مردم بیش از هر زمان دیگر در آرامش خاطر و امنیتی واقعی باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت یازدهم با بها دادن به قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در استان‌های مختلف سعی دارد تا نارسایی‌ها و مشکلات اقتصادی را برطرف کند و در تمام استان‌ها با ارزیابی‌ واحد به واحد صنایع و مجموعه‌های تولیدی تلاش بر این است تا گره‌گشایی مشکلات انجام شده و یک حرکت رو به جلو و مثبتی را در این حوزه شاهد و ناظر باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: هر چند سئوال و استیضاح حق نمایندگان است اما ضروری است با دقت و توجه بیشتر به حوزه تولید و اشتغال سعی کنیم تا موانع برطرف شده و بسیاری از گرفتاری‌ها رفع شود.

پیرموذن بیان داشت: با توجه به اینکه از هر کمیسیون تعدادی از افراد پیشنهاد شده و به کمیسیون تلفیق معرفی می‌شوند ما صلاح دیدیم که افراد مجرب و کارکشته‌ای را که مدافع حقوق تمام استان‌ها باشند به کمسیون بفرستیم که در حقیقت اعضای این کمیسیون رفقای ما هستندو مطالبات و خواسته‌های ما را پیگیری می‌کنند.

وی عنوان کرد: از کمیسیون صنایع ما اعضایی را به کمیسیون تلفیق فرستادیم که روزانه با آنها در ارتباط هستیم و بارها اعلام آمادگی کردند تا طرح‌های درخواستی استان‌ها را در اولویت بررسی و نظر نهایی قرار دهند و با بها دادن به نظر نمایندگان هدف‌گذاری‌های خود را در کمیسیون انجام دهند.

این نماینده مجلس ادامه داد: قرار نیست همه نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه حاضر باشند بلکه ما نیز در کمیسیون‌ها و همچنین صحن علنی مجلس پیشنهاداتمان را ارائه می‌کنیم و مردم استان اردبیل بدانند که در دفاع از حق و حقوق آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، استیضاح ، وزیر ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ashkan
۰۰:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
باسلام ، سالی که نکوست از بهارش پیداست !! وزیری که خودش با اظهار نظرهای غیره اصولی و غیره کارشناسی میات توی تلویزیون و اعلام میکنه : مردم دیگه انتظار نداشته باشند که قیمت خودرو حتی 1 میلیون تومان هم ارزون بشه ! چون قیمت خودرو به کف رسیده ! و روز بعد در بازار خودرو ولول ای بپا شد و یه دفعه قیمت خودرو به ثریا کشیده شد و صد البته این چنین وزیری باید خیلی زودتر ازاینها استیضاح میشد. دست نمایندگان ملت درد نکند
Germany
محمد
۱۹:۲۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
زودتر از اینها باید استیضاح میشد
Iran (Islamic Republic of)
موافق
۲۲:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
با سلام

بنظرم استیضاح خیلی بجا بود.. تحلیل ها و حرفای آقای نعمت زاده خیلی ضعیف بود بخصوص اوایل که روی کارآمدند هدف روشنی را برای ارتقای کیفیت و کنترل قیمت بخصوص صنعت خودرو سازی نداشتند و تغییر چندانی محسوس نبود