ماجدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باشگاه در مورد نکونام تصمیم می‌گیرد/آرش برهانی تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع التمرین است

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت جواد نکونام گفت: در حال حاضر جواد نکونام بازیکن استقلال است و در تمرینات حاضر می‌شود. براین اساس فتح‌اله زاده و قلعه‌نوعی قرار شده که تکلیف نکونام را مشخص کنند.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال من در جریان مذاکرات مسئولان باشگاه با نکونام نیستم و نمی‌دانم که مسئولان راضی به جدایی نکونام از استقلال شدند یا خیر.
 
ماجدی درباره وضعیت آرش برهانی اظهار داشت: طبق دستور قلعه نوعی سرمربی تیم آرش برهانی در اختیار باشگاه قرار گرفته و اجازه حضور در تمرینات را ندارد. 
 
وی در ادامه بیان داشت: بر این اساس کمیته انضباطی باشگاه باید وضعیت برهانی را مشخص کند و تا صدور حکم برهانی حق شرکت در تمرینات را ندارد.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم. تیموریان با غیرت مثال زدنی‌اش در بازی مقابل راه آهن ادامه داد و به مصدومیتش توجهی نکرد.
 
وی درباره وضعیت قرارداد تونی هافبک برزیلی اظهار داشت: در حال حاضر هافبک برزیلی سر تمرین حضور دارد. جواب تست پزشکی این بازیکن هم امروز بعد از ظهر دریافت می‌کنیم. بعد از دریافت جواب تست پزشکی تونی باوی قرارداد می‌بندیم.

ماجدی درباره جایگزینی برای پژمان منتظری بیان کرد مسئولان باشگاه به دنبال جذب بازیکن هستند. ما با جذب تونی لیست بازیکنان اروپایی‌مان کامل می‌شود و فقط می‌توانیم یک بازیکن آسیایی زیر 21 سال بگیریم.

سرپرست استقلال در خصوص نامه بهروانی به باشگاه استقلال گفت: طبق آیین‌نامه سازمان لیگ تیم ما دوبار پیاپی میزبان بازی‌های جام حذفی بوده بخاطر همین در بازی سوم باید در خانه ذوب‌آهن به مصاف این تیم برویم. بر این اساس ما تابع قوانین سازمان لیگ هستیم و اعتراضی نداریم.

وی درباره بازی استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم بیان کرد: هر بازی برای ما حکم سه امتیاز را دارد. به خاطر همین ما با تمام قدرت به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما قصد دارد با برد مقابل استقلال خوزستان روحیه مضاعفی برای بازی دربی پیدا کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، نکونام ، برهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار