در انفجاري که صبح امروز منطقه‌اي در جنوب شهر بنغازي ليبي را لرزاند يک افسر پليس قضايي کشته و يک عضو ديگر پليس قضايي مجروح شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، اين انفجار ناشي از يک بمب دست ساز بود که افراد ناشناس در نزديکي ساختمان دادگاهي در جنوب شهر کار گذاشته بودند و بنا به اظهارات منابع امنيتي هدف عوامل انفجار نيز ساختمان دادگاه بوده است.

يک منبع امنيتي از اتاق عمليات امنيتي مشترک شهر بنغازي در اين باره گفت: افراد ناشناس با بمب دست ساز در ورودي دادگاه را در منطقه ماجوري در بنغازي هدف قرار دادند که در اين انفجار يک افسر کشته شد و فرد ديگري که از نگهبانان ساختمان بود  به شدت زخمي شد و در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان شهر بستري است.

 منابع بيمارستاني در بنغازي نيز تحويل گرفتن جسد افسر کشته شده و همچنين انتقال مجروح اين حادثه به بيمارستان را تاييد کرده‌اند.

روز گذشته يک شهروند ليبيايي که پيش از اين در ارتش مشغول به کار بود در بنغازي ترور شد ضمن اينکه چهار فرد ناشناس نيز روز گذشته فرزند شش ساله  محمد المزوغي سردبير روزنامه الکلمه ليبي را از مقابل منزل المزوغي در  اين شهر ربودند.

محمد المزوغي در باره اين حادثه گفت: کودکش پس از آن ربوده شد که افراد ناشناس از زماني که سمت سردبيري روزنامه الکلمه را بر عهده گرفته ام بارها مرا تهديد کرده‌اند.

شهر بنغازي ليبي که مهد انقلاب سال 2011 اين کشور به شمار مي‌آيد در حال حاضر شاهد موجي از ترورها و آدم ربايي هاست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار