گمرکات آذربایجان غربی گفت: کالاهای وارداتی از گمرکات آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

میرهاشم سیداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 286 هزار و 251 تن کالا به ارزش 397 میلیون و 186 هزار و 986 دلار از گمرکات آذربایجان غربی وارد شده است.

وی به واردات کالا از گمرکات آذربایجان غربی در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت 364 هزار و 99 تن کالا از این گمرکات وارد شد.

سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری کالاهای وارد شده از گمرکات آذربایجان غربی در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 515 میلیون و 688 هزار و 237 دلار گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ضمن اشاره به کاهش وزن واردات کالا از گمرکات آذربایجان غربی، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش یافته است.

وی به کاهش ارزش دلاری کالاهای وارداتی از گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای وارداتی از این گمرکات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

سیداحمدی اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای وارد شده از گمرکات آذربایجان غربی در هشت ماه امسال یک هزار و 388 دلار برآورد شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.