معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نامگذاری دهه‌ها و ایام هفته باید در شورای فرهنگ عمومی استان و کشور به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه‌یار با تاکید بر اینکه در 2 ماه سوگواری محرم و صفر بهترین تبلیغات متناسب با این ایام را در سطح شهر شاهد بودیم، اظهار داشت: با همکاری مناسب شهرداری و سازمان تبلیغات درخواست‌های فراوان صدور مجوزها برای نصب بنر و دیگر تبلیغات در این ایام بررسی شد و بحمدالله مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به تأکید بزرگان حوزه و برخی از مراجع تقلید در خصوص عدم استفاده از شمایل ائمه اطهار ابراز داشت: به همین منظور، از نصب تبلیغات دارای شمایل و تصاویر نامربوط جلوگیری به عمل آمد و مجوزی صادر نشد.

خامه‌یار از اعلام رضایت هیئت‌های مذهبی استان به خاطر رعایت عدالت در تبلیغات محیطی در نصب بنرها خبر داد و گفت: در خصوص تعداد و چگونگی نصب بنر در درخواست‌ها، سعی بر این شد که در حق کسی اجحاف نشود که این امر قدردانی هیئت‌های مذهبی استان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را به دنبال داشت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به نامگذاری ایام توسط برخی افراد به صورت سلیقه‌ای اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه این نامگذاری‌ها باید از طریق شورای فرهنگ عمومی صورت بگیرد، از اکران تبلیغاتی که از نامگذاری ایام هفته بدون تایید و مجوز استفاده شده باشد، جلوگیری به عمل می‌آید.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم تا با استفاده از تبلیغات مناسب در ایام سرور و شادی اهل بیت(ع)، فضای شهری را به این سمت و سو سوق دهیم./س

برچسب ها: قم ، نامگذاری ، دهه ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.