مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: حضور ائمه جمعه و جماعات و روحانیان در مدارس باعث تقویت روحیه معنوی و نشاط دانش آموزان می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ یزدانبخش شریفی در دیدار با امام جمعه آبدانان با بیان این مطلب گفت: حضور روحانیان در مدارس و پاسخگویی به سوال های علمی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و سیاسی دانش آموزان همانند چراغ روشنی راه درست زندگی کردن را به دانش آموزان نشان می دهد.
وی افزود: ارتباط دانش آموزان با جامعه روحانیت و علمای دینی در مدارس نقش مهمی در هدایت جوانان و نوجوانان به مسیر صحیح زندگی و تقویت بنیه علمی بر اساس آموزه های دین مبین اسلام خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: برگزاری نماز های جماعت در مدارس با حضور روحانیون زمینه ساز ارتباط بیشتر دانش آموزان با امور دینی است و روحیه معنویت، امید، شادابی و نشاط را در دانش آموزان تقویت می کند.
شریفی تاکید کرد: انتظار می رود همچون سال های گذشته ائمه جمعه و جماعات استان با حضور پررنگ و با نشاط خود، باعث ایجاد فضای دینی و علمی بر اساس آموزه ها و ارزش های دین مبین اسلام در مدارس شوند.
امام جمعه آبدانان نیز در این دیدار گفت: روحانیان خود را جزء ارکان اصلی آموزش و پرورش دانسته و در هر زمینه ای که لازم باشد با آموزش و پرورش همکاری می کنند.
حجت الاسلام حسین حاجیلیری افزود: روحانیان نقش مهمی در پرورش دینی و بعد معنوی جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور بر عهده داشته و به امید خدا این همکاری را با قوت بیشتر و برنامه ریزی منسجم تر ادامه خواهیم داد.
 
انتهاي پيام/ ش ک
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.