فرهاد هراتی، رهبر گروه کر نامیرا گفت: برای دفع آثار اجرایی و کنسرت آوای زندگی تمرینات را آغاز کرده‌ایم و بهمن ماه این قطعه‌ها را ضبط می‌کنیم و پس از آماده سازی آن را در قالب یک اثر کرال صوتی و تصویری به بازار موسیقی ارائه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران  نشست کنسرت "آوای زندگی" که در آموزشگاه "نامیرا" برگزار شد.

 فرهاد هراتی رهبر گروه کر نامیرا در این نشست گفت: در شب 21 دی ساعت 21:15 دقیقه با تدارک قسمت‌هایی از اتفاقات زندگی در قالب کنسرت "آوای زندگی" در تالار وحدت روی صحنه می‌رویم.
 
وی اظهار داشت: برای نخستین بار کنسرت ما بروشور ندارد  و مخاطب پیش از اطلاع از آثار اجرایی در این کنسرت پیش از هر قطعه شاهد ارائه توضیحاتی درباره آن اثر توسط من است و در این راستا قطعه‌ها نام ندارند اما این موضوع به معنای این که مخاطب باید تا انتهای کنسرت را حدس بزند نیست.
 
هراتی تصریح کرد: بعضی از این قطعه‌ها دارای بارهای عاطفی مختلفی همچون بار دراماتیک، کودکی و نغمه‌های لالایی یک مادر است اما هر کدام از این‌ها داستانی را شامل می‌شود اما در این روند سعی کرده‌ایم این مطالب را به شکلی خلاصه بنویسیم که حوصله‌ی مخاطب سر نرود.
 
وی با اشاره به حضورش در کنسرت آوای زندگی ادامه داد: در این اجرا بچه‌های گروه با لباس‌هایی متفاوت و رنگارنگ که بیانگر جاری بودن زندگی است روی صحنه ظاهر می‌شوند و من هم در نقش رهبر گروه نوازنده و خواننده به اجرای برنامه می‌پردازم.
 
وی افزود: در این اجرا سعی می‌کنیم برای نخستین بار پشت صحنه زندگی آهنگسازی خودم را بیان کنم چون همیشه پشت صحنه‌ها برای مخاطب جذاب‌تر بوده است.
 
هراتی تصریح کرد: ما همیشه موضوعات مختلفی را دست مایه فعالیت گروه نامیرا قرار داده‌ایم و از این پس هم موضوعات متفاوتی را دنبال می‌کنیم که از جمله کارهای جدید گروه می‌توانم به طرح بزرگی که برای دفاع مقدس در نظر گرفته‌ام و اپرای نفس اشاره کنم.
 
وی خاطر نشان کرد: برای دفع آثار اجرایی و کنسرت آوای زندگی تمرینات را آغاز کرده‌ایم و بهمن ماه این قطعه‌ها را ضبط می‌کنیم و پس از آماده سازی آن را در قالب یک اثر کرال صوتی و تصویری به بازار موسیقی ارائه می‌دهیم.
 
گفتنی است؛ کنسرت آوای زندگی به رهبری فرهاد هراتی 21 دی ساعت 21:15 دقیقه در تالار وحدت برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار