نامجومطلق: ارزش صدرنشینی استقلال خیلی بالا است

مجید نامجومطلق گفت: استقلال الان صدرنشین است پس از نظر آمار و ارقام شرایط خوبی دارد مخصوصا اینکه این تیم با وجود همه شرایط و مشکلات سختی که داشت.

به‌گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید نامجومطلق عملکرد استقلال در طول این فصل را مطلوب دانست. وی اظهار داشت استقلال الان صدرنشین است پس از نظر آمار و ارقام شرایط خوبی دارد مخصوصا اینکه این تیم با وجود همه شرایط و مشکلات سختی که داشت خود را به این جایگاه رساند تا ارزش صدرنشینی آن بیشتر احساس شود.

وی در ادامه اعلام کرد: شرایط استقلال از نظر نتیجه‌گیری خیلی خوب است،‌ اما بازهم تیم ضعف‌هایی دارد که البته بیشتر آن به کمبود بازیکن و مصدومان استقلال در هر بازی برمی‌گردد. با این حال استقلال علیرغم اینکه با این مشکلات مواجه است از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده می‌کند که این اتفاق به تجربه بالای کادرفنی و بازیکنان تیم برمی‌گردد.

نامجومطلق در ارتباط با وضعیت آرش برهانی تصريح کرد: برهانی بازیکن با اخلاق و خوبی است و از همه مهمتر اینکه آقای گل باشگاه استقلال است. بنده او را خیلی کم ناراحت و عصبانی دیدم و به نظرم اگر او مرتکب اشتباهی پس از تعویضش شده به فشار روحی و روانی‌اش برمی‌گشته وگرنه برهانی بازیکن حاشیه‌ای نیست هرچند که بنده با اصل موضوع که ناراحتی او بوده مخالف هستم و اعتقاد دارم برهانی نباید در آن لحظه این حرکت را می‌کرد. 

 پیشکسوت استقلال در خصوص بازی این هفته این تیم اظهار داشت: با توجه به صدرنشینی  استقلال هر بازی این تیم در حال‌حاضر حکم یک فینال را دارد و از اینرو استقلال خیلی باید هوشیار باشد که در این دیدار به کسب پیروزی برسد تا با یک برد دیگر به رقبایش اجازه خودنمایی ندهد.

نامجو مطلق در پايان خاطرنشان کرد: درست است که جایگاه دو تیم در جدول متفاوت است، اما استقلال نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرد تا با کسب پیروزی در این بازی به صدرنشینی خود ادامه دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار