جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی مفتخر است در تأمین امنیت کشور و در تحقق اهداف خود، از مزیت مشارکت مردم بهره می برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد، با اشاره به شاخص های تامین امنیت در استان چهارمحال و بختیاری در کاهش جرائم خرد و دیگر شاخص های آن در افزایش امنیت پایدار، اضافه کرد: نیروی انتظامی مفتخر است در تامین امنیت کشور از مشارکت مردم استفاده می کند و در تحقق اهداف خود از این مزیت بهره می برد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از اجرای طرح پلیس افتخاری در کشور با مشارکت مردم خبر داد و افزود: مردم از عوامل موثر تامین امنیت جامعه هستند و در این طرح که ابتدا در تهران اجرا می شود، میزان مشارکت مردم با پلیس در تامین امنیت پایدار افزایش می یابد.

در این آیین، طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ نورعلی یاری به عنوان فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی، و از اقدامات و خدمات سردار اسرافیل جعفری؛ فرمانده سابق انتظامی استان چهارمحال و بختیاری قدردانی شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.