مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری اهواز گفت: هدف از ورزش چیزی جز سالم سازی اجتماع نیست و نباید همه ارزش‌ها را در بالای سر بردن کاپ قهرمانی خلاصه کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای فینال لیگ وزنه برداری در حالی طی روزهای 19 و 20 دی در اهواز برگزار می شود که اگر موافقت باشگاه ملی حفاری نبود، دو هفته پیش تکلیف قهرمان این دوره مشخص می شد. علیرضا مرادحاجتی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری اهواز در واکنش به این موضوع که موافقت شما با درخواست باشگاه رقیبتان پیکان، مبنی بر تعویق رقابتهای لیگ می تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی برای ملی حفاری تمام شود گفت: من مقتعدم نباید همه ارزش ها را در بالای سر بردن کاپ قهرمانی خلاصه کرد. قبل از هر چیز باید بگویم از نگاه من همه کسانی که در ورزش به صورت سالم فعالیت می کنند قهرمان هستند. در مورد بحث لیگ وزنه برداری هم اگر نخواهیم شعار بدهیم باید بگوئیم موافقت با درخواست پیکانی ها برای تعویق دو هفته ای این  رقابتها فقط یک وظیفه اخلاقی بود؛ نه چیزی فراتر از آن.

مراد حاجتی با اشاره به سالمرگ درگذشت جهان پهلون تختی افزود: این را بزرگان به ما آموخته اند که در ورزش، اخلاق حرف اول را می زند. از آقا تختی که اسوه جوانمردی و فتوت هستند، خاطرات بسیاری درباره رعایت اصول اخلاقی در میادین ورزشی نقل شده است. قطعا این خاطرات فقط برای شنیدن نیست و همه ما وظیفه داریم فراخور جایگاهمان برای زنده نگه داشتن نام بزرگانی چون جهان پهلوان تختی به آنها عمل کنیم.

مرادحاجتی با بیان اینکه هدف ما از ورزش چیزی جز سالم سازی اجتماع نیست ادامه داد: تیم وزنه برداری ملی حفاری دو هفته پیش برای حضور در رقابتهای فینال آماده بود. همه می دانند در وزنه برداری نگه داشتن وزنه بردار در اوج کار ساده ای نیست، با این حال وقتی باشگاه پیکان درخواست کرد به دلیل ناآماده بودن ورزشکارانش، مسابقه فینال دو هفته به تعویق بیفتد، احساس کردیم باید رقابت را کنار بگذاریم و به رفاقت ها فکر کنیم. نگاه ما در بحث موافقت با تعویق دو هفته ای رقابتهای فینال یک نگاه ملی بود، چراکه اعضای تیم وزنه برداری پیکان هم از جوانان افتخارآفرین همین مرز و بوم هستند و قرار است همچون گذشته در آینده نیز در کنار وزنه برداران ما و سایر تیم ها برای به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ ایران تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری که تیمش طی سه سال اخیر عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری را به دست آوردن است خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم تا از عنوان قهرمانی خود در لیگ وزنه برداری دفاع کنیم اما اینطور نیست که تمام فکر و ذکرمان قهرمانی باشد. مطمئن باشید اگر دوم شویم هم چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شود، همانطور که با قهرمانی ما از ارزش تیم های دوم و سوم کاسته نخواهد شد.

مرادحاجتی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا شرایط برای میزبانی از رقابتهای فینال مهیا است یا خیر نیز خاطرنشان کرد: ريیس سازمان لیگ وزنه برداری امروز به اهواز آمد و از سالن مسابقات دیدن کرد. ملی حفاری همچون دو فصل گذشته آماده است تا به بهترین شکل رقابتهای فینال را برگزار کند. خداراشکر همه چیز مهیاست و من مطمئن هستم اگر سایر تیم ها هم صرفا با هدف قهرمانی به اهواز نیایند و به دنبال رقابتی سالم باشند، می توانیم شاهد یکی از مهیج ترین و در عین حال بهترین فینال ها در لیگ وزنه برداری باشیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزنه ، لیگ ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار