معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بر اساس ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه برای تمرکز فعالیت‌های کشاورزی در نقاط مشخص و کاهش هزینه‌ها، قرار است شهرک‌های کشاورزی جدید ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ انوشیروان کاظمی با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های کشاورزی نقش کلیدی در توسعه تولیدات داخلی دارد افزود: توسعه سرمایه‌گذاری به معنای رونق اقتصادی و رشد و توسعه این استان است.

وی افزود: ایجاد زمینه‌های لازم به منظور توسعه سرمایه‌گذاری و نیز حمایت از سرمایه‌گذاران از مهمترین سیاست‌های کاری دولتمردان در این استان است و به‌یقین با توسعه امر سرمایه‌گذاری، ضمن توسعه فضای کسب و کار در فارس، بسیاری از معضلات از جمله بیکاری نیز مرتفع می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی فارس ، هدف اصلی تاسیس این شهرک‌ها را توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی دانست و گفت: هدایت فعالیت‌های کشاورزی و گسترش توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی از اهداف مهم تاسیس این شهرک‌هاست به طوری که با ایجاد این شهرک‌ها می‌توان میزان تولید محصولات کشاورزی، دامی و منابع طبیعی را در عین افزایش کیفیت، بالا برد.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی با زیرمجموعه‌هایی مانند بخش گلخانه‌ها، سایت‌های شیلاتی، دامپروری و غیره آغاز به کار می‌کند.

 انتهای پیام/ز

برچسب ها: احداث ، شهرک ، کشاورزی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.