سركرده گروه تروريستي موسوم به جبهه النصره در اظهاراتي خواستار متوقف شدن درگيري بين ستيزه جويان مخالف و جهادي ها در سوريه شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه الميادين:"ابومحمد الجولاني"سركرده گروه تروريستي موسوم به جبهه النصره روز سه شنبه در نواري صوتي اظهار داشت:درگيري بين ستيزه جويان مخالف و جهادي ها در سوريه بايد متوقف شود.

اين در حالي است كه روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی که دیروز با موضوع فعالیت گروه های تروریستی در سوریه منتشر کرد، به حمایت عربستان از این گروه ها اذعان کرده و نوشته است قدرت گرفتن گروه های تندرو در سوریه، منجر به ناامنی در عراق و لبنان شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: با وجود آنکه دولت سعودی یک دهه قبل در خاک خود با القاعده مبارزه می کرد، اکنون از جنگجویان اسلامگرایی حمایت می کند که در کنار گروه های وابسته به القاعده از جمله "جبهه النصره" می جنگند. سعودی ها می گویند گزینه های اندکی پیش رو دارند: آن ها موفق نشدند آمریکا را به اقدام نظامی قاطعانه علیه سوریه مجاب کنند و حالا چاره ای ندارند جز اینکه از هرکسی که شاید بتواند به شکست "بشار اسد" کمک کند، حمایت کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار